Üzemeltető: Blogger.
RSS

A szavazás

Tegnap délelőtt mozgó urna érkezett a szociális otthonba. Én délutánra mentem, tehát nagyjából kimaradtam az egész cirkuszból. Jött egy pasi meg valami nagyságos asszony és körbejárták a betegszobákat a mentálhigiénés nővérek kíséretében. A történet úgy zajlott, hogy odanyújtottak egy papírt valami kemény alátéttel a fekvő beteg elé, a kezébe nyomtak egy tollat és "Mamika, ide tessék írni egy keresztet!" "Minek? Mit írok alá?" "Azzal ne foglalkozzon, csak jelöljön!" Mamika fel sem fogja, odaremeg valami firkát a megjelölt helyre, aztán visszafekszik. Ugyanilyen módon történt a szavazás az Idegszanatóriumban is, valamint a Krónikus Belgyógyászaton és az Intenzíven is. Ismerősök mondták. Úgy hiszem, ennél már nincs lejjebb. Szörnyű, micsoda hitványság. Én nem szavaztam. Ha ez számít. Ilyen szegény beteg embereket használnak fel a hatalom érdekében. Na én ebben nem veszek részt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése