Üzemeltető: Blogger.
RSS

Birkatűrő

Tegnap nem volt semmi gond. Ma a harmadikon voltam, köztünk csekélyértelmű kolléganő D., aki mint tudjuk inkább hátráltat, mint segít. Ma azt hittem kétszer, hogy tök hülyét kapok. Egyszer nem bírtam ki, megmértem a vérnyomásomat a digi mérővel és 140/70 Hgmm. Soha az életben nem volt még ennyi. Mindig alacsony szokott lenni, most meg... D. egész nap láb alatt, halvány gőze sincs, beszél baromságokat, kérdez baromságokat, sokat. Ó Istenem, könyörülj már rajtam csak egyszer! Ugyanez a banda még 2 napig, tutira nem tesz el máshova. Még 2 nap 140-es vérnyomás. Még 2 nap nyűg. Oké, tök jók az idegeim, birka türelemmel, de ez már egy kicsit megviseli szupererős idegrendszeremet, szerintem hamarosan megyek a Neurológiára vagy a Kardiológiára (hypertoniával).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése