Üzemeltető: Blogger.
RSS

Délutáni konfliktusok

Tegnap és tegnapelőtt egy műszakban voltam Zs-val, kavarós és idegesítő kolléganővel. Ő a másodikon volt, én a harmadikon. Mégis párszor összeütközésbe keveredtem vele. Ugyanis a délután folyamán többször feljött a harmadikra valami kamu ürüggyel vagy csak úgy. Van a harmadikon egy 40 körüli pasi, akinek elszúrták a gerincműtétjét és lebénult, valamint nehezített a nyelése. Igazság szerint, jobb ha nem nyel mert a végén még megfullad. Ezért gyomorszondája van, ami úgy néz ki, hogy a hasába illeszkedik egy műanyag cső. Ennek az egyik vége a gyomorba megy, a másik vége egy hosszabb műanyag cső, ami kerek kupakféle dologgal végződik, arra kell helyezni az üveget vagy tasakot. Kb. mint infúzió funkcionál. Naponta 3-szor kell bekötni az embernek tápszert és vizet. Az utóbbi 2 napban én kötöttem be a harmadik adagot és naná hogy Zs. akkor jelent meg a színen. Mondta a hülyeséget egyfolytában, én meg közben bekötöttem a kaját az "infúziós csőre", beállítottam és szépen hullottak a cseppek az üvegből a csövön keresztül fekvő úriember gyomrába. Zs. még mindig mondta a hülyeségeit, tudtam hogy szórakozik velem, direkt hergel, de nem nagyon sikerült neki, mert oda se figyeltem rá, hadd mondja. Végül aztán elegem lett és "Zs, nem unod már? Hagyd már rá, mert behúzok!" Erre aztán felpattant a székből és majdnem a torkomnak esett, hogy mit képzelek én, ő már 50 éves, a lánya lehetnék....... stb. stb. Akkor aztán végképp elég volt és a műszak alatt többet nem szóltam hozzá, kérdezett se válaszoltam, hízelgett - leszarom, nehogy már.
Tegnap a tápszernél nem jött oda Zs., csak később, a műszak vége felé, hogy mi az hogy a vidékiek hamarabb elmehetnek mert indul a buszuk, menjenek a következővel, ő már 6 délutánt lehúzott, nem kapott éjszakát, mindig vele b@sznak ki..... Egy köpésre lakik a munkahelytől, busz sem kell neki. Ha 6 délután leterheli, akkor az éjszakát hogyan bírná. Egyébként meg éjszakában 2 nővér van szolgálatban az egész házra, nyilván azért nem kapott éjszakát hónapok óta, mert senki nem akar éjszakában a társa lenni, mert ilyen stílusa van és mindenki a zárt osztályon végezné miatta.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése