Üzemeltető: Blogger.
RSS

A "rezidens nővér"

D. az, csekély értelmű kolléganőnk. Tudom, hogy iszonyatosan gonosz az, amit megállapítok, de igazam van. Kár azért sírni, hogy megmondom. Ez az igazság. D. minden valószínűség szerint gyengébb értelmi szinten van, mint az átlag. Nincs logikája. Nem látja át az őt körülvevő emberek viselkedésének és gondolkodásának a szerkezetét vagy nem is tudom, mi lenne a legjobb kifejezés. Nem érti, amit mondanak neki és nem nagyon lehet rábízni semmit mert ellenőrizni kell. Ma történt 2 incidens vele kapcsolatban és akaratlanul is belekeveredtem. 
  1.  Felöltöztetett egy nénit, de nem ágyazott meg neki és nem takarta le az ágyat. Arrafelé volt dolgom és észrevettem, hogy a néni fel van öltöztetve, de a ruhája nyakig kajás-pisis-koszos-tudomisén, ágyneműje mint amit a kutya szájából húztak ki. Mire nénit tisztába tettem, átöltöztettem, kiültettem a székbe, lecseréltem az összes ágyneműket és letakartam az ágyat.
  2. Reggelinél egy másik nénivel. D-t megkérte a műszakvezető, hogy etesse már meg bizonyos nénit és a kezébe nyomtak egy fél bögre tejbe papit. Később, amikor a tálcákat szedtük, arrafelé voltam, gondoltam kimosta-e D. a papis bögrét. Ja, bögre félig kajával, néni az ágyban vakarózik és nyújtogatja a kezét a bögre felé. Nénit felültettem, bekanalaztam neki a kajáját, visszafektettem, elmostam a bögrét. D. azt mondta, a néni jól evett. Ezek szerint kellene nekem egy jó szemüveg
Most 2 lehetőséget feltételezek. Vagy az van, hogy a bolondját járatja mindenkivel és kerülné a melót, vagy fogalma sincs semmiről és kár a szóért, úgysem érti. Én nem szólok semmit, megcsinálom inkább helyette a melót, a magam védelmében, nehogy megemlegessem hogy szólni mertem vagy kirúgjanak miatta. Hátha protekciós vagy valami.
Egyébként meg ugyanannyi fizetést kap mint a többiek, de fele annyit sem tesz érte. Nem igazán jött még bele a melóba. Majdnem mint az orvos, aki gyakorlaton van a kórházban, de még nincs meg a szakvizsgája. Csakhogy ott az a doki hülyére melózza magát. Jó esetben.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése