Üzemeltető: Blogger.
RSS

Mászkálós

Reggel esett az eső. Délben is esett. Pihenős vagyok, esik az eső. Elállt. El is húztam a csíkost, mászkáltam a városban. Bementem a munkahelyre, befizettem az ebédet és megérdeklődtem, mi a nyavalya kerül nekem 6 ezerbe, ha egyszer délutánoztam is, meg márciusban mit számoltak félre. Naná, hogy a március. Nem számolta ki, hogy márciusban is dolgoztam ám és most utólag kell. Lemondanám a kaját, úgyis mindig szar, illetve igazság szerint néha ritkán elfogadható, de én akkor is jobban főzök, mint azok a csajok ott lent az alagsorban. Lehetne már egyszer az életben rakott kel, vagy töltött csirke, vagy rántott gombafejek. Na igen, álmodik a nyomor. Mit eszik a gyerek a melóban? Budapest szelet tésztával, az a szelet is éhhalál, meg paprikás krumpli kolbász nélkül, tészta, tészta, tészta meg mindenféle ismeretlen eredetű zöldség vagy gyümölcs vagy tudom is én főzelékek. Otthon tökéletes étrend, salátával, szaftos husival.... 
Miután befizettem a kaját, sétálgattam mindenfelé, összefutottam E.-vel, még mindig a Klinikában asszisztens, utálja már a melót, mert az ottani dokik és ápolók tojnak a betegekre meg egymásra is. Kiskörúton jártunk, amikor eszembe jutott, hogy a hónap végéig akciók vannak bizonyos könyvesboltban bizonyos könyvekre. Régóta vágytam már valami összefoglaló belgyógyászati tankönyvre, ami bemutatja a betegséget, tüneteit, kialakulását, kezelését, mindent. És most megtaláltam a tökéletes példányt féláron. Kell ennél több? Ki is fizettem hamarjában a pénztárpultnál, hogy hazajöhessen velem és minél előbb átböngészhessem. Klassz kis könyv, benne van minden amit csak kívánhatok.



Így néz ki. Nyilván ez egy orvosi könyv. Orvostanhallgatóknak vagy végzett orvosoknak. Én a munkám során éppen elég esettel találkozom naponta, tehát jó tudnom, mi bajban is szenved a beteg és hogyan lehet segíteni anélkül hogy ügyeletet hívnánk. Nekem bőven elég ha képben vagyok és tudom az elméletet, annyival is okosabb vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése