Üzemeltető: Blogger.
RSS

Lehiggadt

Kipihentem magam. A tegnapi nyafogás után ma végre kisütött a nap. Tök jó a kedvem. Megyek délutánba melózni a harmadikra 5 napig. Hátha nem lesz semmi gáz és nem kell hívni az ügyeletet, sem a halottszállítót, sem senkit. Ami mégis aggaszt, hogy februárban 3800 volt az ebéd, most meg áprilisra 6 ezer felett. Elmegy az eszem. Februárban csak délelőttben melóztam, tehát mindig ebédeltem. Most meg délutánban is vagyok, 2-re megyek, nem ebédelek, akkor mi kerül 6 ezerbe ha csak 3 hétig ebédelek. Márciusban szabin voltam 10 napig, mert tavalyról maradt, alig melóztam, túlfizetésem volt, nem fizettem semmit, most meg ez a 6 ezer. Asszem ma nem birom ki és megyek a pénztárba, megkérdezem mi kerül nekem ennyibe, ha nem is vagyok ott ebédidőben és januártól se sütemény, se ivólé, se nyalánkság, semmi nem jár. Csak egy összedobott valami, legolcsóbb alapanyagokból, kétes eredetű húsok és a kedvencem, valamilyen édes tésztaféle, ami nagyon cukros, nagyon édes, nagyon ragad, nagyon nyúlik és nagyon.... szar. Egyébként csak a nővérek esznek az összes alkalmazott közül. Az irodisták, karbantartók, betegszállítók, portások és a takarító személyzet nem ebédel. Mért kötelező a nővérnek befizetni a kaját pusztán azért mert nővér. Mellesleg semmi egyéb juttatás sem jár. Nincs útiköltség térítés, sem élelmiszer utalvány, sem üdülési csekk, sem gyógyszertámogatásos kártya, sem tankönyvtámogatás a gyerekkel rendelkezőknek, sem semmi bónusz. Ami van, az évente jutalomosztás. Évente. Egyszer. Azt is csak azok kapják, akik már legalább 1 éve az intézményben melóznak és a legjobbak közé sorolják őket a kollégák, a főnökség és a betegek. Ezenkívül van műszakpótlék délutáni, éjszakai és ünnepnapi meló után. Aki mindig délelőttben van, annak alapbér. Én most nagyon hálás vagyok a főnővérnek, hogy húsvétkor melóztam és kaptam 5 délutánt. Jó lesz ez.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése