Üzemeltető: Blogger.
RSS

Magamról

Mit írhatnék magamról. 26 éves vagyok. Eddigi életem nagy részét az iskolapadban töltöttem. Csomó mindent tanultam. Olyasmiket is amiknek soha az életben nem fogom hasznát venni. Sok-sok mindent tanultam: kereskedelmet, gazdaságot, társadalomtudományokat, idegen nyelveket, egészségügyet, zenét, műszaki rajzolást és a végén az egészségügy vált be. Eddig. Az utóbbi időben a hír igencsak hanyattlök, miszerint az egészségügy hanyatlik. (Romhányi után szabadon.) A mai állapotában... na mindegy. Majd csak lesz valahogy.
Vannak barátaim, önbizalmam és nagyjából majdnem mindenem megvan ami kell. Rossz tulajdonságom kevés van (mások mondják), köztük legfontosabb és legzavaróbb a gyanakvás. Komolyan. Nehezen bízok meg bárkiben. Ez nem jelenti, hogy félek az emberektől, mert nem félek, csak jól megválogatom a barátaimat. Kicsit olyan vagyok ezen a téren mint a teve: azzal ha egyszer rosszul bánnak, azt megjegyzi és többet nem áll vele jóba, mert elmúlik a bizalma. Másik rossznak mondható tulajdonságom a maximalizmus. Iszonyatos. A munkahelyemen például nem tudok leállni ameddig nincs kész minden. Pörgés ezerrel. Mindig mindenben szeretek a legjobb és a leggyorsabb lenni. Általában összejön.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése