Üzemeltető: Blogger.
RSS

2009. december

December elején szabadságon voltam és közben elkaptam a náthát, ezért felhívtam Cs.Zs-t, hogy halasszuk későbbre, mert hurutos torokgyulladást diagnosztizáltam magamon. Az volt az utolsó kontroll. Fél óra hivatali betűrágás után doktor úr szabaddá vált. A múltkori goromba nőszemély melósruhái visszajöttek a mosodából és társai a távollétében szépen összepakolták neki egy székre az egyik ambulanciában. Ha ráírtam volna, hogy "Piszok disznó", akkor talán meggondolná, a múltkor mért volt olyan genyó... Tehát doktor úrral és M.-el ismét sokat beszélgettünk. A végén úgy éreztem, mire volt jó ez a sok vizsgálatnak nevezett délelőtti gyors eszmefuttatás, ezért rövidre zártam: "Kellemes ünnepeket, sziasztok." Tudtam, hogy itt az idő, búcsúzni kell, de nem tudtam hogyan. Nincs is rosszabb mint az elválás. Ilyenkor legjobb ha nem búcsúzol, mert nem zárul le.  Ritka jó fej doki a srác, tisztára mint valami haver vagy ilyesmi.
Karácsony tragikus, szilveszter szintén.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése