Üzemeltető: Blogger.
RSS

A fogorvosnál

Alaposan begyulladt a helye. Fogmedergyuszi. Felhívtam K.-t, kedvenc fogorvosnő ismerősömet, hogy hiába a fájdalomcsillapító, hiába a Betadine, mégis fáj. 
B.K-nál csináltattam egy röntgenképet a beteg fogmederről, utána átmentem K.-hoz. K-nál előttem volt bent egy pasi, nyilván tömtek neki vagy 3-at 4-et, mert ment a fúró rendületlenül. 
Bent K. megnézte a röntgent, utána be a székbe. "De hogy jött ki? Mitől mozgott?" "Januárban kezdte, de nem zavart és nem is érdekelt, ezért nem jöttem hamarabb. Most meg tegnapelőtt már túlságosan mozgott, közelről tanulmányoztam és addig mozgattam, hogy kijött." "Kijött egyben látszik. Egy kicsit begyulladt. Most kitakarítom a medrét és írok fájdalomcsillapítót." Azzal fogóval kipucerálta, ismét nem kértem érzéstelenítő injekciót, úgyis csak lezsibbaszt. Felírt egy por formájú gyógyszert, fájdalmat enyhítendő, vízben kell feloldani. Hanem K. nem bírta ki. Hatalmába kerítette a kíváncsiság, hogy mi lehet az oka, hogy mozgott az a fog, mitől a fenétől mozgott, hogyan lazulhatott ki. Erre úgy gondolta felhívja a barátnőjét M.-t, aki a Szájseben asszisztál, hogy kerítsék elő a röntgen felvételt, amit a fogműtét előtt csináltattam, hátha azzal hozható összefüggésbe a tegnapelőtti jobb felső 5-ös szám hirtelen halála. Én a magam részéről a Szájsebet és a múltbéli fogeltávolító operációt, á'la Dr Cs. Zs, kihagynám az ügyből. Ő nem hibázott, az 100%. Én nagyon hálás vagyok a doktor úrnak, hogy nem küldött a halálba, nem bénította le a rágófolyamatokat, és megszabadított attól a 4 kis vackerájtól, amik megkeserítették a cavum oris életét.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése