Üzemeltető: Blogger.
RSS

Fáj

Még mindig fáj a fogam helye, elfogyott a K. által felirt fájdalomcsillapítóm, ezért aztán más, vénynélküli gyógyszerekkel próbálom csillapítani. Jól meg vagyok áldva ezzel a nyomorult fogmederrel. Kellett nekem kiszednem a mozgó fogat. Akkor meg az gyulladt volna be. Tehát akkor is ugyanott lennék ahol a part szakad.
A hétvégén ismét sokat melóztam. Ezúttal az elsőn, A.-val, akivel jó együtt dolgozni, nagyjából egy ritmusban melózunk, nem húzza az időt, nem szarozik sokat és vele a legjobb módszer a munkamegosztás. Ő ossza a gyógyszert, én meg osszam ki a reggelit például. Közben megnéztem a jövő heti délutánt, hogy kikkel leszek egy műszakban. Nos kedvenc kötözködő kolléganő, aki mindig a magas c-ről kezdi, ok nélkül is a többiek torkának esik, 3 napig velem lesz délutánban, de bízzunk benne, hogy leteszik az egyre vagy a kettőre, ahol magára marad a világban és a harmadik emeleten abban a 3 napban G-vel és még valakivel tuti lesz minden. A. vagy K. Bármelyik megfelel. A. jobb lenne, mert K. egy kicsit lassú, de mindketten normálisak és nem szólnak be.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése