Üzemeltető: Blogger.
RSS

Javaslatok és kilátások

Ma 2 esetben is voltam betegkísérő és mindkét beteggel ugyanazért kellett menni, de 2 külön szakirányba.
1. Onkológia. Ugyanaz a főorvos, akinél már a múltkor is voltam egy daemens beteggel. Ezúttal a beteg tudata tiszta, de a néni mozgássérült, kerekesszékben tartózkodik egész nap vagy az ágyban. Ugyanis nincs lába, mert érszűkület miatt mindkettőt amputálták. Nos, az Onkológia szakrendelés az I.Rendelő 1 emeletén egy félemeleten van, ami nem akadálymentes, mivel hogy lépcsőn kell odamenni. Igaz, hogy csak 4 lépcsőfok, de könyörgöm, hogyan vigyem fel oda a mozgássérült személyt. Megoldottam azért. A néni meglehetősen kicsi és vékony. Ezért aztán a lépcső alján kikaptam a kocsiból, felvittem a lépcsőn, ott letettem egy székre, visszamentem a kocsiért és fent átültettem bele a nénit. A kerekes szék majdnem nehezebb volt mint a néni, de mégis azt éreztem, hogy leszakad a vesém. Hogy pusztulna ki, aki kitalálta a nyavalyás félemeletet. Szakorvosi javaslatot kellett kérni valami kemo utáni regeneráló gyógyszerre, de most éppen nem jut eszembe a neve. Ja és lefelé ugyanaz volt a történet a kerekesszékkel.
2. Tüdőgondozó. Szintén kerekesszék, benne egy kb 100 vagy 150 kilós asszonyka, de a rendelő ezúttal akadálymentes. Itt is megkaptuk a javaslatot, Theospirex-re, teljes körű kivizsgálás után.
Meló után, amikor gyalogoltam a buszhoz, megláttam hogy egy helyen a város közepében ezerrel irtják a fákat egy lebontott gyár környezetében. A területen Árkád üzletház lesz és azért vágják ki a fákat a környéken, mert a cégtulaj attól tart, hogy a fa beárnyékolja majd az ablakot és a kedves vásárló nem tudja minden oldalról megfelelő megvilágításban szemügyre venni a cuccokat a boltokban és a fa lesz az oka, ha nem vásárolnak semmit, nem a magas árak. Egyébként az egész belváros tiszta káosz, mindent bontanak és túrnak mint a vakondok mindenfelé, felszedték a villamos síneket, körforgalom is lesz (már van vagy 30, de még mindig nem elég), meg ez a hülye Árkád, meg vásárcsarnok, új felsővezetékek a villamosok és a trolik részére, miközben az újfajta troliknak nincs is áramszedőjük, de a felsővezeték király, ezért mindenhova kell.
F.E-val ma is együtt nyomtuk a délutánt az első emeleten. Reggeliosztás után bejelentette, hogy esküvője lesz, mert egy gyerekkori szerelmével ismét egymásra találtak. Kb. 2 hete rúgta ki a pasiját H.I-t, akivel 7 és fél évig egy albérletben laktak, mert a fickó nem volt megértő a társa 3 műszakos munkája miatt, meg csavargott, a haverjaival lógott sokat, gyakran haza sem ment és csajozott is. Legalábbis F.E. azt hiszi. Utána volt egy ömlengős időszaka F.E-nek mert megtetszett neki az a kék szemű fényképész, egy második emeleti bácsi hozzátartozója. Most meg előkerült ez a régi barát vagy nem tudom ki és máris esküvő van kilátásban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése