Üzemeltető: Blogger.
RSS

Majdnem Trauma

Tegnap este már megint nem tudtam elaludni. Szerintem mert tegnapelőtt délutános voltam és tegnap reggel sokáig aludtam. Ma meg reggel délelőttbe mentem a melóba és nem volt semmi bajom. Illetve majdnem lett, mert kivittem reggel egy ágytálat kiüríteni és elmosni az egyik fürdőszobába, ahol állt a víz és kifelé jövet megcsúszott a papucsom, de megfogtam az ajtót és hála neki, mégsem dobtam egy hátast, nem törtem ki a nyakam, se a lábam. Ja, és nem kellett mennem a Traumára, ahol Sz.J. doki kiszemelt magának, mert mindig nagyon bizalmasan beszél velem meg hogy milyen jól áll nekem az egészségügyi egyenruha és találkozhatnánk civilben is. Csakhogy én ilyenkor nem mondok semmit, mert nem az esetem, de azért szimpatikus. Szerintem meg a fehér köpeny meg nadrág mindenkinek jól áll.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése