Üzemeltető: Blogger.
RSS

Gondolkodik

Mindenfélékről elmélkedtem ma. Először is, hogy menne-e nekem a három műszakos munka mellett az esti iskola. Hogy van-e értelme egyáltalán elkezdeni, nem mennek-e egymás rovására. Lesz-e erőm és időm egyáltalán tanulni.
A másik dolog, amin gondolkoztam, hogy van ez a blog. Nyilván sok baromságot összehordok meg hátha csomóan tök hülyére is vesznek miatta, mármint akik olvassák. Vagy egyáltalán nem olvassák, csak bekukkantanak és inkább kihagyják az élményt. Ha magamból indulok ki, én olvasok sok mindenkit, de tényleg el is olvasom, még akkor is ha nincs hozzáfűznivalóm a bejegyzéséhez. Mindegy is, asszem folytatom és a suli meg a meló ügyében meg lesz ami lesz.

2 megjegyzés:

actinomyces írta...

Miért ne folytatnád a blogot?! Aki idenéz és nem tetszik neki, annak nem kell olvasnia...
Ez olyan, mint hogy a pop zene a legkelendőbb, de azért van egy szűk réteg aki él-hal az alternatívért... :) Sztem folytasd csak!

A sulit meg elkezded, ha meg sok(k), akkor még mindig feladhatod... De ha el se kezded, akkor meg se próbáltad és az rosszabb.

SheWolf írta...

Meg szerintem ez a blogolás-dolog önmagáért is jó, olyan mintha naplót írnék, de még az is lehet, hogy valakik elolvassák. Persze, én régen sosem írtam naplót, aki igen, annak nem újdonság az élménye.

Megértem, hogy aggódsz, én is mostanában hasonló dolgokon rágódom a saját életemben. Sajnos ezt senki nem tudja eldönteni helyettem/helyetted :(

Esetleg elkezdeni mindenképp érdemes. Mert lehet, hogy egy csomó lelkesedést fog adni az iskola, meg magabiztosságot, ott pedig jól fog jönni, hogy van szakmai gyakorlatod.

Lehet, hogy inkább erősíteni fogják egymást, mint gyengíteni.

Kitartás :)

Megjegyzés küldése