Üzemeltető: Blogger.
RSS

Pihenőnap

Már a második pihenőnapomat töltöm, a 7 kimerítő délelőttös műszak után és fogalmam sincs mihez kezdjek. Borzalmas a hőség, lusta vagyok és tegnap délelőtt 11-ig aludtam (este 10 óta), utána egy kicsit összeszedtem magam, délután ismét ágynak estem 4 órakor, fél 7-kor felébresztett a telefon, benne Momó, hogy baromi meleg van Pesten és itt is meleg van-e, meg hogy szombat este jön. Ő nem olvas engem, mert egyáltalán nem szeret olvasni semmit, ezért nem tudja, hogy én már péntek délben az Örs vezér terén fogom várni a hévet, ami elvisz hozzá ebédre. Miután Momóval megbeszéltük a nyári időjárási viszonyokat, olvasgattam a neten mindenféléket: Actinomyces régi blogját (nem az egészet), Savanyúcukor régi blogját (az egészet), aztán vissza Ac-hoz, végül valami Feng Shui oldalakat, ugyanis még mindig nem feng shui-ztam be a szobát, mert a múltkor nem vettem meg a szőnyeget és a szekrény is a régi. És éjszaka lett, de nem tudtam aludni, álmos sem voltam a tizen sok óra alvástól, ezért tovább böngésztem, mindenkihez benéztem, akiket olvasok, hátha írtak valamit időközben... A végén már hajnali 3 óra 10 percnél járt az idő és eszembe jutott, hogy ha ma bemennék délelőttbe, pontosan 50 perc múlva kelnék fel. Már ha aludnék. Akkor olvastam még az alvásról, de nem segített elaludni, aztán lecsuktam a laptopot, úgyis kikapcsol magától 10 percen belül és ismét eszembe jutott az alvás, hogy minek és hogyan aludtam én annyit. Kínomban már leszedtem mindent a könyvespolcokról a szobába és 4 felé szelektáltam: Nyelvkönyvek és szótárak, Egészségügy és orvoslás, Szépirodalom, Minden más. Tartozik hozzájuk egy külön csoport, az egyetemi jegyzeteim füzetekben és mappákban, rengeteg saját készítésű kézirat. Sok általánosan művelő tantárgy is a kötelezőkön kívül. Meg kell állapítanom, hogy egyetemista koromban annyi, de annyi baromságot tanultam, ami már több mint sok. Példák a képen. Remélem olvasható. (katt rá és nagyobb lesz - gyengébbek kedvéért - nem mintha magától nem jönne rá az ember)

Politológia, Gnatológia (Fogászat), Művelődéstörténet (Könyvtártan)



1 megjegyzés:

actinomyces írta...

:))) Remélem nem untad halálra a blogomat :) és kösz, hogy bekukkantottál :)

De hogy neked gnatológiát minek kellett tanulnod, nem értem, az egy akkora borzalom mellesleg.. ah :S

Megjegyzés küldése