Üzemeltető: Blogger.
RSS

Köszönetnyilvánítás

A szerző ezúton szeretné megköszönni mindazoknak, akik jelen blogot olvassák, hogy rendszeresen vagy alkalmanként kíváncsiak rá. Külön köszönet illeti azokat, akik kilinkeltek a blogjukon. Én is kilinkeltem őket. Olvassátok őket is. Érdemes.
Magamra visszatérve... Úgy éreztem kétszer, hogy a fenébe is, minek írok, biztos senkit nem érdekel. De rájöttem, hogy milyen klassz dolog ez. Megosztom másokkal az érzéseimet, a gondolataimat, hogy mi minden történik velem és milyen mókás kalandokba keveredek néha. Igaz, hogy már rég nem csupán az egészségügyről van szó, hanem sok minden másról is, de asszem még mindig nem csökkent a lelkesedésem, ezért aztán továbbra is sok-sok bejegyzés van kilátásban.

1 megjegyzés:

SheWolf írta...

Téged illet a köszönet. Szeretem, ahogy az eü-ről írsz (meg persze a többit is, csak az eü hozzám is közel álló valami, ezért azt ilyen témájú dolgok különösen lekötnek). További jó írást! :)

Megjegyzés küldése