Üzemeltető: Blogger.
RSS

Tanulós nemalvós

Tegnap délutános voltam a harmadikon. Nem volt megállás, csőstül jött a baj ránk, de megoldottuk. Éjjel 11-kor értem haza, lefürödtem és ismét belevetettem magam a jog világába. Tegnap Béb felvilágosított bizonyos jogi kérdésekben, köszönet érte. Vannak minimum kérdések és azok alapján dolgozgattam ki a jegyzeteimet a tanár által email-en küldött óriás információhalmazból. 3 témakör: jogi alapismeret, polgárjog, büntetőjog. (Értelemszerűen ezek nagy vonalakban, nem mélyednek bele aprólékos részletekbe) Ezért aztán csináltam 3 kisfüzetet lapokra írt jegyzeteimből és így kb 20 oldalból megúszom mind a 3 témát és hétfőn megírom a zh-t és utána már csak harmadév végén veszem elő újra. Az a sok tanulás, jó ég. Hajnali fél 4-kor mentem csak aludni és délelőtt 10-kor folytattam tovább a tanulást. Most meg ismét délutáni műszak és éjszaka szerintem még egy kör jog. Holnaptól meg pihenek, se meló, se jog. Helyette egészségnevelés meg dietetika.

1 megjegyzés:

Béb írta...

Igazán nincs mit! Remélem, hogy tényleg segített a litánia, amit írtam. :-D

Megjegyzés küldése