Üzemeltető: Blogger.
RSS

A héten

Hétfőn megírtam egy anatómia zh-t ismét. Ezúttal a gerinc meg a koponya voltak a témák, mint korábban említettem volt. Most is elszúrtam dolgokat, például utólag jöttem rá, mikor már beadtam, hogy a koponyának csak a külső részét kérdezte, mire nekem megvolt az öreglyuk meg ékcsont és társai is, tehát mindenféléket írtam már. Jobb lett volna ha be sem adom, vagy beadom kitöltetlenül "Téli berek a nyomtatott betűerdőben" címmel és majd valamikor december végén írok egy normálisat. Legközelebb nem alszom el az anatómia könyvön, a legapróbb részletekig betanulok mindent és nem alszok egyáltalán. 24 órába nem fér bele naponta 8 óra meló, 8 óra suli, meg tanulás és alvás. Főleg amikor egy nap alatt többféléből kell zh-t írni. Tisztára mintha egyetemista koromban kizárólag szemináriumokat vettem volna fel és semmi mást. Mennyivel könnyebb volt akkor. Volt egy pár zh a szorgalmi időszakban, és vizsgaidőszakban kb 6-8 vizsga másfél hónap alatt, aztán kezdődött elölről. Itt a vizsgaidőszakban csak azok vizsgáznak, akik egyest kaptak valamelyik zh-jukra vagy kétes a jegyük és nem lehet egyértelműen eldönteni.
Nos miután elszúrtam az anatómiát, bealakítottam 3 db ötöst informatikából és ezt decemberben ismét egy három részből álló komplex zh-nál megismétlem majd. Azt követte szakmai angol 1 db ötös max pontszámú zh plusz pontokkal, ami már felér egy hatossal. Kedden aztán bekövetkezett egy váratlan, előre be nem jelentett Orvosi latin és naná, hogy ötös. Nehogy már egy magamfajta latin szakon egyetemet végzett személy bármilyen apró hibát ejtsen. Visszaadhatnám a kifogástalan tudást elismerő okiratot az egyetemnek, hogy bocs, de ezt nem érdemlem meg.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése