Üzemeltető: Blogger.
RSS

Sikerült

Ma megkaptuk szemrevételezésre a kijavított Anatómia és Egészségtan zh-kat. Természetesen mindenki a sajátját. Az enyém egész jól sikerült. Anatómia ötös lett, másfél pontot veszítettem, mert elszúrtam a térdizületet, mint már említettem volt korábban. Egészségtan négyes, mert több helyre is keveset írtam. Ma meg este megírtuk a rettegett Megelőző orvostan-t, benne a fertőző betegséget meg védőoltások és megelőzés, stb. Amit elrontottam az a kötelező védőoltások gyermekkorban. Nem néztem át, mert alig volt időm, állandóan melóztam, ezért a zh-ban tippelgettem és bízom benne hogy a 2, 3 és 4 hónapos korban adandóhoz megfelel a diftéria, tetanus, pertussis... És miután ezeket leírtam, eszembe jutott a Kincskereső Kisködmön című ifjúsági regény, ahol "enim mucita" nyafogta állandóan a kislány az ágyban. Utána tudósfelismerés volt, hogy a mindenféle védőoltásokat, betegségeket, stb-ket ki fedezte fel.

3 megjegyzés:

Álomtej írta...

Gratulálok! Drukk minden többihez!

Tilia írta...

Köszönöm szépen!

SheWolf írta...

Nekem is mindig eszembe jut a diftériáról :(
Szamárköhögéssel kapcsolatban nem kell messzire menni: anyukámnak volt gyermekkorában, azt mondja, szörnyű volt, mintha valami nehéz takaró lett volna amellére terítve folyton...

Megjegyzés küldése