Üzemeltető: Blogger.
RSS

Anat para

Donáth meg Tarsoly doktor urak tankönyvei tényleg nagyon rövidített kiadványok. A Tarsoly féle az meg olyasmiket taglal nekem ami pont nem oda való, hogy Citológia van éppen, mire behozza hogy fejlődési rendellenességek spina bifida (nyitott gerinc), luxatio coxae congenita (veleszületett csípőficam), pes equinovarus (dongaláb), cheilognatopalatoschizis (ajak-, állkapocs- és szájpad hasadék), stb. Bassza meg a kutya... Ó, meg kedvenc barátaink a kromoszómák meg az egyedfejlődés és utána folytatja a Szövettannal. Ó, Istenem, könyörülj már rajtam csak egyszer! De komolyan. Először tanuljuk már meg az összetételt és majd a végén, hogy az egészséges ember utódlása. Lehet, hogy mégiscsak a jó öreg agyonhasznált, félig megsárgult borzalomhoz kell folyamodnom, Dr Szentágothai 3 vaskos kötetéhez, hogyha azt akarjuk, hogy túléljem ezt a három évet.

4 megjegyzés:

Béb írta...

Az én orvostanhallgató ismerőseim is abból tanultak. Mondták, h iszonyú, meg 1000 éves, de nincs jobb... :-(
Kitartást!

Tilia írta...

Köszi szépen. :-)

kai írta...

Az anatómia szerintem az a tárgy ahol nem nagyon számít hogy kicsit régebbi-e egy könyv - sok új nincs a nap alatt, az ember a tízmilliomodik boncoláskor is kb ugyonúgy néz ki :)

Én is a "funkci"-ból tanultam annó az anatot, szerintem az jól használható csak egy kicsit nagyon hosszú. Amúgy van új átdolgozott kiadása is (http://medicina-kiado.hu/index.php?menu=search&book=1788) Nem tudom milyen részletességgel kérik Tőletek számon az anatómiát, lehet hogy érdemes valami középutat keresned a Donáth meg a funkci közt, elég sok kiadvány van. Én még az SH-atlaszt használatam anatómiából, szerintem jó, kép is van benne, csak régi, könyvtárból vagy antikváriumból szerezhető be vagy - http://storage.e-medikus.hu/Anat%F3mia/Seg%E9danyagok/SH%20Atlasz%20-%20Anat%F3mia/ -

remélem esetleg tudtam segíteni :))

Kai

Tilia írta...

Köszi szépen az információt, mindenképpen utánanézek ezeknek amiket ajánlasz. És köszi, hogy olvasol engem, én is olvaslak téged, csak nem íratkoztam fel nálad. Ezért asszem ki is linkellek téged. :-))

Megjegyzés küldése