Üzemeltető: Blogger.
RSS

Örömhírek

Nem írtam egy csomó ideig, tudom, de nincs is mért magyarázkodnom, ugyanis történt velem egy s más az elmúlt pár napban.
Kezdjük talán azzal, hogy a hétvégén ismét rengeteget tanultam. Hétfőn megírtam az Egészségnevelést és a Jogi ismeretet zh formájában. Utána még aznap (hétfőn) megkaptuk a kijavított Megelőző orvostan zh-t, ahol az eredmény siralmas az egész bandának. Bosc Kobak zh-ja is meglehetősen siralmas, mi több megalázó, ahhoz képest, hogy mennyit tanult rá. Éppen hogy átcsusszantam a 2-es szintbe, tehát 2-es lett a fenébe is, Megalázó Orvostan! Kedden estére kijavították a jog zh-t, amit előző nagy írtunk és e-mailben kaptunk táblázatot, benne az egész banda eredményeivel. Természetesen előzetesen mindannyian engedélyeztük a közzétételt. Nos, Kobak rengeteget tanulta a jogot és a számítógép segítségét is igénybe vette, Béb jogtudor személyében. És a végeredmény 70 pont 4-es.
És most váltsunk témát. Mi dolgom volt még nekem az elmúlt napokban. Momóval az utóbbi időben sokat tanácskoztunk mindenféle témákban, meg hogy 5 év az mégiscsak 5 év. Kiderült, hogy nyáron azzal a csajjal nem volt együtt, ruhában feküdtek az ágytakarón (nem is az ágyban a paplan alatt), meg hogy csak együtt strandoltak, utána a csaj azt mondta, hogy nem megy vonata, nem tud hazamenni, nincs hol aludnia és Momó ezért vitte haza magával, reggel meg a csaj elment a vonathoz és meg is szakadt a kapcsolatuk egymással, nem beszélnek. Momó meg bánja már az egész dolgot.

5 megjegyzés:

Béb írta...

Azért a 4es az nem rossz jegy! Gratulálok!
Mondjuk én már olyan szinten vagyok, hogy a 2es is príma jó jegy...

Tilia írta...

Köszönöm a gratulációt, de szerintem ha te nem segítesz egy kicsit, 2-es lett volna.

szaguldo kacaj írta...

Nahát, kérték a beleegyezéseteket? Az jó. A miénket nem, anélkül teszik mindenki számára láthatóvá az összes jegyet. :)
(ezek szerint nem hiába adtam hangot ennek valamelyik posztomban)

vadvirag5 írta...

Váááóóó! Ezek tényleg azok! Sok-sok ilyet, és ehhez hasonlót kívánok! Isten éltessen sokáig ezen a szép napon!

És azért pihenj is néha! Vigyázz magadra!

Edit

Tilia írta...

Kacaj: általában az e-naplóban jelennek meg a jegyeink és mindenki csak a sajátját látja. A jog zh egy kivételes eset volt, mert páran nem jelentek meg, páran meg üresen adták be. Így tudnak szólni azoknak, akik esetleg okkal tették ezt. (mármint hogy leszarták az egészet)

Vadvirág: Köszönöm szépen!

Megjegyzés küldése