Üzemeltető: Blogger.
RSS

Előreláthatólag

A közeljövőben ritkán fogok majd írni, abban biztos vagyok, mert a múltkori bénázásom után kezdek félni. Itt a Megelőző orvostan című tantárgyról van szó, ami igyekszik megkeseríteni az életemet a betegségeivel meg a védőoltásaival meg a terápiáival meg mindenféle tanulnivalóival. Munka mellett nem könnyű egy ilyen nagy volumenű tudományt elsajátítani. Éjszaka vagyok kénytelen tanulni egyébként is, mert nappal vagy suli vagy meló. Ez borzasztóan megterhelő és kimerítő. Nem alszom eleget, nem eszek normálisan és nem is igazán tudok már odafigyelni mit is tanulok egyáltalán. Az én hibám, tudom, ha nem lennék ennyire maximalista és nem félnék állandóan a kudarctól, bizonyára tojnám is le az egészet. Az utóbbi időben fontosabb lett nekem a tanulás és oda összpontosítom a több energiát, de azért a munkámban sincs hiba. Kivéve természetesen rosszakaró, alattomosan fúrkálódó munkatársaimat a szociban, akik egyfolytában azon mesterkednek, hogyan túrhatnának ki a szociból, nehogy más okosabb legyek náluk.
Tehát muszáj összeszednem magam. Mindenképpen legalább négyesre kell írnom az elkövetkezendő zh-kat, meg kell írnom a beadandókat is határidőre. Én nem fogok tandíjat vagy költségtérítést vagy mit fizetni a következő félévben az biztos. És megbukni sem akarok.

1 megjegyzés:

Mystic sirene írta...

Bármilyen intenzítással és gyakorisággal írsz is,azt mindig szívesen olvasom/olvassuk.Egyébként teljesen érthető,hogy első a tanulás,az pedig,hogy keményen dolgozol is mellette és még azt sem hanyagolod el vagy veszed könnyedén,az valóban igencsak szép teljesítmény.Csinálja csak bárki utánad,azt megnézném.Kitartást kívánok ehhez az egészben véve valóban nagy feladathoz és nagyon sok sikert hozzá!Majd értekezünk közben..Én hiszem,hogy sikerülni fog neked!

Megjegyzés küldése