Üzemeltető: Blogger.
RSS

Mini zh

Tegnap végre megírtam azt a nyavalyás anatómiát az első bandával, hogy essek már túl rajta. Jól éreztem, hogy semmi Citológia, sem gerinc, viszont latin minden mennyiségben. És mégis Tilia volt akkora marha, hogy mindent betanult, mindent átnézett, kivéve az atlaszt. Hehh, és mi volt a zh-ban? Csupa kép. Nos, igen, Tilia tisztában van magával, az izületeivel meg pláne, ezért meg tudta állapítani miféle képződmények láthatók az ábrán és hogyan funkcionálnak ezek az ember karjában-lábában. Az első ábra viszont nem igazán ment, mert órán nem volt róla szó. Térdizület volt a képen, de hogy milyen izmok és inak hogyan és hova csatlakoznak, az szerintem egy későbbi fejezethez tartozna, de azért próbálkoztam. 45 perc volt az egészre (8 feladat-ábra-hogyan működik), de nekem már 20 perc után nem volt mit írnom. Attól kezdve egyfolytában azon járt az eszem, hogy mi van a térdben, amit még nem tanultunk részletesen, csak tippeltem így is, hátha elszúrtam vele az egész zh-t, biztos az a legtöbb pontot érő és én nem tudtam, nem néztem át, mert nem mondta...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése