Üzemeltető: Blogger.
RSS

Bénázik

Rengeteget melózok és mellette tanulok is rendületlenül. Miután hétfőn sikerült elszúrnom az anatómia zh-t a térdizület mozgásfunkciójának bizonytalan ismeretével (merthogy az a következő fejezetben lesz), kedden aztán megírtam az egészségtant is és a nagy igyekezetben, meg egyik osztálytársnőm aki akkor éppen padtársam volt jól felbosszantott a gorombaságával… Tehát a héten 2 zh-t írtam és mindkettőnél valami hibát ejtettem. Meg az egészségtan egyébként sem igazán érdekes nekem, mert anélkül is ismerem már hogyan és mikor van a szűrővizsgálat meg mindenféle vizsgálatok. A nemzetközi egészségkonferenciák és hasonlók meg aztán végképp nem foglalkoztatnak. Utána aztán (még mindig kedd) megnézhettük a korábban írt orvosi latin zh-nkat és az eredmény nem lepett meg. Mert ugye latintanár lévén gáz lenne, ha akár egy vessző hibát ejtenék. Nemdebár? Tehát az angol és a latin kezdeti sikerek után most kezdődik a baj. Anatómia, egészségtan és jövő hétfőn megelőző orvostan, azon belül is fertőző betegséget és védőoltások. Már elolvastam egyszer, de nem szedtem még ki belőle a lényeget és megtanulni meg egyáltalán nem volt még időm. Asszem hamarosan nekilátok, holnap még tanulgatom, meg vasárnap is és hétfőn talán nem bénázok a zh-ban.

1 megjegyzés:

Mystic sirene írta...

Csak fel a fejjel,mert képes vagy rá,én igenis hiszem!Csak ne várj magadtól egyszerre túl sokat,mert így is többmindent is bevállaltál egy nagy és kíméletlen dózisban(munkát és tanulást irdatlan mennyiségben),ami már önmagában sem kispályás feladat,nem hogy így együtt..Csinálja utánad bárki és meglátjuk,hogy bírja..:)Szóval hiszünk benned,nincs akadály,mi eléd állhatna,bátran veselkedj neki!Olykor azért tarts pihenőt..:-)

Megjegyzés küldése