Üzemeltető: Blogger.
RSS

A sok vacak

A remény hal meg utoljára. És vannak barátaim. Itt vannak nekem és segítenek. Segítenek küzdeni valamiért, aminek nincs értelme. Okosnak tartanak engem és hisznek valamit, amit én nem. A reménytelen helyzetekben is látják a reményt. Ezért a héten bementem a suliba és az összes órán ott voltam és a barátaim javaslatára olyasmit csináltam, amit kétségbeesésében szokott az ember. Kértem, hogy engedjenek javítani. Mire SzES-ből állapotfelmérést és anamnézist kellett beadni másnapra. Anatómia: a kulcslyuk ábra ért a legtöbb pontot és hiába volt minden más rendben, mégis hármas - javítási lehetőség ugyanezek a kérdések május 2-án + endokrin. Pff. További zh-k: ápr 11 - szoc; ápr 18 - mikrobiosz; május 3 - fertőtlenítés és ápolástan. SzES még egy zh várható, EKG elemzés, hogy mit mutat és mire utal. A témában segítségnyújtásra jelentkezett egy Alba nevű orvos és mutatott arrhytmiákat az életből, rég halott betegek anyagából. Meg rajzolt is vonalakat, hogy ha az van, akkor mire kell gyanakodni. Átnéztem, de nekem az nagyon tudományos. Hátha elszúrom a zh-ban és megint másnapra anamnézist kell írni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése