Üzemeltető: Blogger.
RSS

Mégis

Mégis itt maradtam veletek. Nem mentem el. Nem halok meg, mert ha Momó visszajön és nem talál itt, nagyon rossz lenne neki. Szeretem Momót és megbocsátok neki. Küldtem neki email-t, hátha nem a másik csaj olvassa el. Hátha Momó fogja elolvasni és megérti és aggódni fog értem és visszajön és bocsánatot kér és itt marad velem az igéret szerint. Megígérte nekem, hogy nem hagy el, hogy feleségül vesz, hogy elvisz engem a Bahamákra meg Cabo-ba és hogy együtt öregszünk meg. Öreg koromban is ugyanúgy fog szeretni és ugyanúgy fog kívánni és ugyanúgy odabújhatok hozzá. Várom Momót. Nagyon sírok minden nap, minden órában, minden percben, de várom Momót, hogy egyszer csak kinézek az ablakon és Momó itt lesz a ház előtt és várja hogy kinyissam az ajtót, hogy bejöhessen és itt maradhasson velem és bocsánatot kér és soha többet nem megy el. Itt marad velem Momóka, mert várok rá és tudja hogy szeretem őt, bármi rosszat is csinált. Ugye hogy ez lesz? Csak várnom kell Momót és Momó eljön. Ugye hogy eljön?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése