Üzemeltető: Blogger.
RSS

Nehéz

Borzasztóan nehéz nekem most. Nem tudom, mi lesz velem. Nagyon hiányzik Momó és szeretném, ha visszajönne hozzám. Mindenki azt mondja, hogy ne várjam, mert nem jön és ha jönne, akkor is hazudna és bántana és találhatnék nála százszor jobbat. Csakhogy ez nem ilyen egyszerű. Mondani bármit lehet. Én nem járok szórakozni, sem járok sehova, nincs esély ismerkedni. Mindig eszembe jut Momó, hogy képes volt engem lecserélni arra a fasz csajra, pedig azt ígérte 5 évig, hogy sohasem tudna mást szeretni és együtt leszünk amíg csak élünk. Még mindig nem tudom megérteni, hol és mit és mikor szúrtam el. Eszembe jut hogy abban az ágyban van az a csaj, ahol Momó engem szeretett, engem ölelt, és most az a hivatásos szajha van ott helyettem és őt szereti Momó. Úgy sírok ilyenkor, főleg este, hiányzik hogy Momóka már nem telefonál nekem és egyáltalán nem is érdekli már mi van velem. Haragszom magamra, hogy valamit elhibáztam, de nem tudom mit. Miért történt ez velem? Mi történik velem? A sors mért büntet engem? Hiába szedem be rendesen a gyógyszereket, amiket írt az orvos, mégsem tudok megnyugodni, mert érzem Momó hiányát és sírok utána, hogy jöjjön ide, válasszon engem, maradjon velem, szeressen engem. Mivé legyek most nélküle?

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Semmit nem szúrtál el, az élet néha nagyon nehéz.Most dühös vagy, elkeseredett,ezeken végig kell menni,idő, idő, idő, mást most nem tudsz tenni.Aludjál sokat, és keress valamit ami eltereli a figyelmedet, és próbálj valakivel sokat beszélgetni, mert a kibeszélés is jót tesz. Szeretettel: Judit

Tilia írta...

Menekülök magam elől és szégyellem, hogy ilyeneket kell(ett) olvasnotok. Egyáltalán eszembe sem jutott, hogy velem ilyesmi megtörténhet. Hogy egy hivatásos útszéli szajha többet ér nálam.

MuciFoci írta...

Egyaltalan nem er tobbet mint Te! Nem a te hibad az egesz, ne ragjad magad ezen. Ne hagyd hogy az onbecsulesedet tiporja a kiscsaj! Igazat adok Mucusnak!

Megjegyzés küldése