Üzemeltető: Blogger.
RSS

Kérés és köszönet

Először is szeretném megköszönni nektek a sok kommentet, amikkel igyekeztetek segíteni és fájdalmamat enyhíteni. Nagyon jó tudni, hogy ennyien szeretnek engem és aggódnak értem. Ezért most szeretnék mindenkit megkérni tisztelettel, akik kiváncsiak Tilia másik blogjára, hogy szíveskedjenek email-t küldeni a Profil-ban található címre. Ugyanis a másik blogom zárt körű, és email-ben lehet meghívni oda bárkit. Hárman már tagok ott és bízom benne, hogy hasznosnak találjátok majd az oldalt.
Itt meg folytatódik tovább a történet. Hogyan mászik ki Tilia a fekáliából és hogyan alakul tovább az élete.
Ma kiírta a háziorvos 2 hétre és ez idő alatt a sulira összpontosítja az energiát.

6 megjegyzés:

SheWolf írta...

Szuper :)

sanvito írta...

én próbáltam, de sajna visszajött a mail.... hüppp-hüppp

Tilia írta...

Sanvito: sayani.pron@indamail.hu
Ha erre a címre jött és nincs elírás akkor meg kellett jönnie. Próbáld meg újra. Ha nem megy, megpróbáljuk máshogy.

MuciFoci írta...

Megkerdezhetem hogy miről szól a másik blog? :)

Tilia írta...

A másik blog az egészségügyi tanulmányi jegyzeteimet tartalmazza. Azért zárt körű, mert nem szeretném hogy valaki sajátjaiként terjessze őket. Mindig azt teszem be, amit éppen tanulok. Most az ekg van soron. Egyébként a "Felhívás" című bejegyzés éppen erről szól. Mármint hogy mi a másik blog.

MuciFoci írta...

Upsz, elnezest, addig nem olvastam vissza.

Megjegyzés küldése