Üzemeltető: Blogger.
RSS

Mi lesz most?

Momó csaja küldött nekem iwiw-en üzenetet:

Hiába hazudsz nekem itt össze-vissza! nem érsz el ezzel semmit,te szipolyozó ribanc! Kihasználtad te mocsok,és engem mocskolsz???!!! Milyen jogon??!! Nézzél magadra,te kis majom hogy mit értél el a szaros 28éveddel!! Semmit!!!!! Csak azt,h hazudsz össze-vissza! És ne hírdetem magam te kis hülye,hanem még anno párt kerestem magamnak! 19éves létemre normálisabb vagyok,mint te valaha is leszel!!!!! Te kis ocsmány dög! Mert az vagy,téged mindenki utál,és utálni is fog,mert 1 hisztis kis picsa vagy,aki nyavajogni tud 1 darab szarért is! Akármit is mondasz,nem hiszek neked te kis mosladék! :) Dávid engem szeret,és bizonyitotta is! A TELEFONSZÁMA MEG LESZ VÁLTOZTATVA! CSAK TUDJÁL RÓLA! HAMAROSSAN AZT CSINÁLHATSZ ARANYOM,AMIT AKARSZ! ÉS AZ ELÉGGÉ CIKI HOGY 28ÉVES LÉTEDRE FENYEGETED H MEGÖLÖD MAGAD,TEDD MEG HAJRÁ!!!! ALIG VÁROM!!!! TE SZIPOLYOZÓ KIS RIBANC!!!!! MINKET NEM ÉRDEKEL,H MEG E TESZED,VAGY SEM! MERT LESZARUNK TÉGED!!! ÉS BOLDOGOK VAGYUNK! HA TUDNI AKAROD 1 HETES TERHES VAGYOK MÁR DÁVIDTÓL. AZ ESKÜVÖNKET TERVEZZÜK! SZAL BESZÓPTAD ANYUCI! KERESS MÁST! PÁPÁ.
És téged ne érdekeljen,hogy mi mit csinálunk az ágyban! Semmi közöd nincs hozzá! A mi dolgunk! Ha meglátlak Kistarcsa közelében megveretetlek a cigányokkal...Jobb ha békén hagysz! Mert baj lesz!!!!!!!!!!!!!!! Ezt garantálom! Pá

Most már nagyon félek. Mi jöhet még? Így is állandóan sírok és most meg már nem tudom mit csináljak. Segítsetek rajtam! Kérlek.

16 megjegyzés:

Lukannon írta...

Egy hetes terhességet nem szoktak észrevenni, csak akkor, ha valaki öt percenként terhességi tesztet csinál.
Ha valaki azt állítja, hogy öt percenként terhességi tesztet csinál, az vagy teljesen hülye, vagy hazudik.

Amúgy a legjobb védekezés a támadás. Azt a lányt ugyanúgy becsapták mint téged, csak ő hülye ahhoz, hogy felfogja.

Tilia írta...

Én tudom hogy 1 hetes terhességet nem mutatja ki a gép, sem a teszt. Tudom hogy hazudnak mindketten. Csak nem értem mért csinálják ezt velem. Már nagyon kivagyok idegileg. Holnaptól táppénzen leszek mert nem tudok dolgozni, sem tanulni. Teljesen be fogok kattanni.

SheWolf írta...

Te csinálod ezt Magaddal most már. Egy olyan pasiért teszed tönkre Magad, aki ennyire határtalanul gyáván és suttyón viselkedett. Ezer különbet találsz nála.

Lukannon írta...

Te tudod, de szerintem nem a táppénz és a bezárkózás a megoldás. Én legalábbis nem azt tettem amikor én voltam szomorú. Addig dolgoztam amíg annyira fáradt lettem, hogy este már nem bírtam gondolkozni. És így emberek is voltak körülöttem, akik észrevétlenül segítettek akár csak abban, hogy hozzám szóltak néha.
Segíts másoknak, mert az átfordítja a dühöt szerintem.

Tilia írta...

Fuhur: Nagyon szerettem ezt a fiút. Ahogy embert szeretni lehet.

Lukannon: Hogyan csapták be a lányt? Ő az agresszív és ő szedte el tőlem a vőlegényemet. Nekem most teher minden. Már egy inzulint sem tudnék beszúrni. Nem tudok odafigyelni semmire.

Mindenki: Nagyon hálás vagyok hogy törődtök velem és hogy a barátaim vagytok. Szeretlek benneteket.

SheWolf írta...

Egy olyan pasira akarod építeni az életedet, aki ennyire gyenge jellem, és (tegyük fel), egy nagydumás nő hatására becsap és ellened fordul?

Az meg a másik, hogy ha egy pasi nem akar Téged elhagyni, akkor nem hagy el, akárki próbálja elszeretni. Olyat kell keresned, aki mindenáron hű marad Hozzád.

És igen, az emberek nagy része valószínűleg átéli, hogy az, akit mindennél jobban szeret, elhagyja, becsapja. Mindenki ért Téged és együttérez, de az, ahogy Te viselkedsz most, az nem segít rajtad. Csak az segít, ha összeszeded Magad és előbb-utóbb talpra állsz... Hidd el.

Unknown írta...

Ha ilyen a barátnője, akkor vele is nagy baj van. A szerelem vak, kis idő múlva majd nem érted az egészet. Nekem is volt már ilyen csalódásom, eszméletlenül fájt de elmúlott. Két éve találkoztam vele Nagyon kövér, ápolatlan, én úgy de úgy örültem, hogy elhagyott akkor.Gyakran a rossz dolgok nem is rosszak, de ez később derül ki mindig.
Judit

Tilia írta...

Vegyem komolyan a fenyegetést, vagy csak idióták és szarjam le? Egyébként telefonon hívogatnak, de mindig kinyomom.

perenne írta...

Ne állj szóba egyikkel sem. Ne járj feléjük. Tudom, még nem hiszed el, de Te jártál jól. Ahogy a biblia mondja: homokra nem építünk házat. Örülj, hogy most derült ki és nem 1-2-3... gyerek mellől, hogy ez a pasi megbízhatatlan. Igaza van Fuhurnak, senkit nem lehet elszeretni, aki nem akarja, hogy elszeressék.

Maminti írta...

Szard le.
Ha segítség kell a szakítás feldolgozásához, kérj. Szakembertől.

szaguldo kacaj írta...

Szerintem itt fejezd be. Ne foglalkozz velük. Ha megint ír a csaj, el se olvasd. Eleve nem is kellett volna belefolyni ebbe az egészbe, nem kellett volna az iwiwen se felkutatni a csajt. Persze, most fáj, és nem könnyű, hiszen közös életet tervezgettetek. Egyetlen férfi (és egyáltalán senki) miatt sem érdemes magadat tönkretenni, pláne megölni. Szard le, igen, és változtass te is számot.

cranberries írta...

Ez egy 14 éves gyerek vagdalkozása. Ne vedd komolyan. Jobb lenne, ha ezt az egész borzalmas társaságot elfelejtenéd, sokkal jobbat érdemelsz.

Béb írta...

Ne foglalkozz ezzel az ostoba kis libával! És szerintem Momóval sem, ha egy ilyen kellett neki! Madarat tolláról... Ha egy ilyen nőcskével összeáll, azzal magát minősíti és abból az derül ki, h félreismerted, s sosem érdemelt meg! Tényleg nem!
Ez a kislány mérhetetlenül ostoba és rosszindulatú. Pocsék, ahogy ír és dedós!
egy hetes terhes, mi? - jajj, hogy ehet vki ennyire buuuuuuuta?!
Ne is vedd fel a telefont és én a helyedben iwiwen is beállítanám, h ne tudjon üzenetet küldeni, csak ismerős.
Felejtsd el ezt a pasit,mert aki ezt engedi a kis mucusának, az nem szeretett igazán!
Lukkannon-nak igaza van: a munkába temetkezés a legjobb megoldás. (Amikor meghalt apa, nekem is ez segített és anyának is. Hogy időd se legyen rájuk gondolni.) Illetve az segít, ha bebizonyítod, hogy igenis több vagy! Mutasd meg, hogy jobb/okosabb/csinosabb (a szépség és a csinosság nem azonos: csinosnak tudni kell lenni, nem elég/lehet beleszületni és ezért több is, mint a szépség) tudsz lenni!
Ilyen cigányokkal megveretős ostobaságot meg... Pff! Gyermeteg!

Tilia írta...

Perenne: Nem merek feléjük menni. Nagyon félek tőlük. Kilinkeltelek téged ha nem haragszol az oldalsávban.

Maminti: Anyukámnak van egy természetgyógyász barátnője, ő a héten eljön hozzám és segít.

Kacaj: Érdekelt kire cserélt le engem. Hogy mivel különb nálam az a másik.

Cranberries: Abban bízom hogy Momó megbánja hogy nem engem választott.

Béb: Momó 5 évig normális volt. Sohasem bántott engem. Azt ígérte hogy örökre együtt maradunk és soha nem tudna mást szeretni. A lány tegnap még küldött pár fenyegetést, elolvastam de nem válaszoltam. Mindenáron erőszakoskodott hogy az ő tesztje 3 nap után kimutatta a terhességet és nagyon buta vagyok én és ezt sem tudom, pedig egyetemet végeztem.

Mindenki: Nagyon félek.

SheWolf írta...

Kobak, most mát kezd picit zavarni, hogy egyrészt nem írod le rendesen a tényeket, másrészt a gondolatmeneted tele van logikai hibákkal, harmadrészt mindennel csak vitatkozol, amit leír bárki más.

Csak egy példa: ha a csaj azt írta, hogy Te hülye vagy a terhességi teszt miatt, akkor ez ugye azt is jelenti, hogy Te visszaírtál neki? Mert akkor ne csodálkozz ha hívogat vagy ő is ír. Szombat óta vajon hányszor vetted fel velük a kapcsolatot?

Nem kell félni, ha békén hagyod őket, ők is békén fognak hagyni.

A természetgyógyásszal kapcsolatban jobb, ha nem írok semmit, mert az nagyon szubjektív lenne.

Csak azt mondd meg, hogy miért kérsz tanácsot, segítséget, ha aztán egyáltalán nem teszed azt, amit mondanak, és ezt még csak nem is közlöd?

Szerintem minden itt kommentelő átélt már ilyen és hasonló helyzetet, hidd el, mindenkinek ugyanolyan határtalanul fájt a saját sztorija, és ugyanolyan makacsul ragaszkodott hozzá, hogy "de... majd megbánja, majd visszajön..." Ezért ír Neked mindenki, ezért szánja idejét-erejét arra, hogy vigasztaljon, meg hát sima emberi együttérzésből.

De ez a megbánás vajon neki jó lenne? Az ő útja most arra megy, amerre, és ennek az okait nem ismerjük. Ha annyira szereted Momót, akkor a legtöbb, amit tehetsz érte és a saját emberi tartásodért, büszkeségedért, hogy először csak gondolatban, de idővel szívből minden jót kívánsz neki az életre.

Fiatal, szeretnivaló, kedves lány vagy. Amint meggyógyulsz ebből a szakításból, találhatsz Magadnak bárkit.

MuciFoci írta...

Jujj, lehet hogy amit en irok az mar elhangzott parszor feljebb (munkahelyi artalom -> stikaban torteno netezes).
Szoval.
1. Huzd ki magad
2. Szegd elore az allad
3. Szarjad le Momot is es ezt a kis tiniszajhat is.
4. Teljesen ignorald oket (blankeld, hogy szep angolosan fogalmazzak).

Ez a Momo nem normalis (elhiszem hogy nagyon szeretted, na de megis), vagy csak valami miatt bekattant (nem a te hibadbol). Ismerek hasonlo esetet, ott az segitett hogy a lany dobta a sracot, egy ido utan nem volt rimankodas hogy jaaj, gyere vissza, hanem e-mailben megirta neki hogy a cuccait x napon belul takaritsa el a lakasbol amig o nincs otthon, a kulcsot postazza vissza, es szevasz. Mire a srac ment, a postaladarol lekaparta a nevet is a lany.

A szakitas sosem konnyu, es csak elkepzelni tudom hogy milyen lehet amikor valakit egy nalanal 9 evvel fiatalabbert adnak fel, de hidd el, jobb hogy ez az egesz most jott elo, es nem 8 ev mulva amikor mar ket gyereketek is van.

Ez a kis csitri (bocs csitri ha olvasod, de akkor is csitri vagy, aki meg csaknem is tud helyesen irni), most nagyon buszke magara, mert kifogott maganak egy nalanal joval idosebb pasit, akinek (hozza kepest) rengeteg penze van.
Meg nem tudja hogy az a ferfi aki hozza is igy jutott el, tole is hasonloan fog elmenni. Az egy hetes terhesseghez 'gratulalok', valoszinuleg a zsebpenzebol vette a terhessegi tesztet.

Megjegyzés küldése