Üzemeltető: Blogger.
RSS

A szégyen

Tegnap megkaptuk a SzES-t kijavítva. Említettem, amikor megírtam, hogy nagyon nagyon elszúrtam, mert semmit sem tudtam rá tanulni. Azért nem tudtam tanulni, mert egyfolytában melóztam. Ezért aztán saját kútfőből sikerült összehoznom hármasra. Igen ám, csak az összes többinek mindnek max pontszámmal ötös lett. A nemtanulós, lógós, mindenmásból balfaszoknak is. Ennyit érne a becsület, vagy csak nincs igazság a földön. Ma írok egy javítót, most átnéztem, de még ha ötös lesz, sem lesz ötös, mert átlagol úgyis és az már rég négyes. Bassza meg a kutya.

5 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Miert, a negyes annyira nem jo? Regen voltam mar iskolas...:)

Tilia írta...

Nem a négyes a baj, hanem hogy olyanok kapnak ötöst akik puskáznak és nem tudnak semmit. Én is ki tudnám másolni a valahonnan, de az nem a tudást bizonyítja, hanem hogy tud másolni.

szaguldo kacaj írta...

Elhiszem, hogy bosszant a dolog. De. Most szerinted mi ér többet? A saját kútfőből leírtak, amit valószínűleg bármikor, bárhol "elő tudsz adni", vagy a kipuskázott válaszok, amiről sok esetben azt se tudják, mi az? Tudom, hogy az ötös a legszebb és legjobb, ezt jól belénknevelték gyerekkorunkban és felnőtt fejjel sem tudunk elszakadni tőle, pedig tudjuk, hogy a tudás nem írható le csupán egy számjeggyel.

Béb írta...

Ez sokszor engem is bántott: a csalók jobb jegyet kapnak, én meg 2es 3ast, ők előbb diplomáznak, én csúszok. De ezen felesleges őrölnöd magad, mert te tudod, h a tudásod így is ér legalább egy hármast, az övéké meg kutyaszart se...

MuciFoci írta...

Ja, a puskazas az mas. Fel a fejjel Kobak!

Megjegyzés küldése