Üzemeltető: Blogger.
RSS

Kisfőnök lesz

Március 16-án megyek először a Cerebrovascularis Neurológiára gyakorlatra. 4 csoportra osztottak minket. Mindegyiknek van csoportvezetője, aki összeszedi a csoportjába tartozók indexeit, egészségügyi könyveit, vezeti és aláíratja a jelenléti ívet. Az első banda már kifutott. Én a harmadik bandában vagyok és benne a csoportvezető. Ó, hogy tegyem magam a tombolára! Nem kapunk öltözőszekrényt, ahogy az első csapat sem kapott. Ők a személyzeti illemhelyen öltöztek át felváltva és a cuccaikat a gyakvezetőjük elzárta az osztályos nővérszobában egy szekrénykébe a papírtörlőkhöz. Ezt megtudva, kieszeltem a következő tervet. Mielőtt ezt ismertetném, tisztázzuk a viszonyokat. Nálunk a városkában az összes klinikák egy rakáson vannak a helybéli folyóparton felsorakoztatva. Amerre a szem ellát arrafelé, ott mindenhol valamilyen klinika. És most a terv: átmegyek az út másik oldalára, ott az intenzíven Alba, akinek van öltözőszekrénye és kulccsal zárható. Ott elmegyek valami kishelyiségbe, átöltözöm és a cuccaimat Alba elzárja a szekrényébe. Akkor visszamegyek a Neurológiára melósruhában. Amikor vége, akkor ismét át az intenzívre és Alba előadja a cuccaimat. Ugyanez a terv Rókával is működik, ugyanis a Sebklinika éppen egyazon útvonalon átlóban van az intenzívvel. Akkor van gáz, ha mindketten épp aznap pihennek. De még nem beszéltem velük erről. Gáz ez a gyakorlat, de tényleg. Semmit sem engednek csinálni, és még a cuccaimat sem lehet biztonságba helyezni. Óborzalom.

2 megjegyzés:

SheWolf írta...

Kobak, ne csináld ezt kérlek. Én és a sorstársaim négy éve ezt szívjuk, max. hatodévben van (koedukált öltöző). Igen, regényeket lehet telesírni azzal, hogy melyik gyakorlat mennyire szar és mennyire nem felel meg az elképzeléseimnek, miszerint az egész világnak az én tanulásomat kell segítenie... de ez semmit sem fog segíteni. Azzal kell főzni, ami van. Mert más nincs. Tényleg. Persze a blog meg arra való, hogy kipanaszkodja magát az ember, szóval nem akarok én belekötni semmibe, inkább csak drukkolok, hogy azért mégis csak jó gyakorlat legyen!

Tilia írta...

Valamit ki fogok találni.

Megjegyzés küldése