Üzemeltető: Blogger.
RSS

Nincs igazság

Lehet, hogy ma megyek utoljára iskolába. Egy marék lepkének több esze van, mint nekem. Hogy a rohadt életbe lehet hármasra írni egy zh-t. De tényleg. Ma feltettek egy csomó jegyet az e-naplóba és minden hármas. Minden. És 5 hét van hátra a félévből. Pedig annyit tanultam. Úgy sírtam mikor megláttam, nem hiszem el. Aki nem éri el a 4,00 átlagot, azt nekifutásból rúgják ki. Hiába tanulok nappal és éjszaka, hiába tudom szó szerint, mégis minden hármas. Hogy van ez? :-(( Kiderült egyébként, hogy a tegnapi anatómiát a többség elbénázta, mert nem lehetett követni, hova is mutatnak a nyilak a képeken és mindenki írt már mindent és valami hátha jó lesz. Rajzol nekem egy nagy kulcslyuk formát, hogy az a méh és a körvonalából három nyíl megy kifelé, benne egy téglalap, annak a tetején a közepében és az alján számok. És kiderül, hogy a három peremnyíl nem ám a peri-, myo- és endometrium, hanem valami más, de hogy mi azt senki sem tudta. Pf. Szerintem meg nem nőgyógyászok leszünk, sem szülésznők, tehát van a méhfal meg a fent említett 3 rétege, aztán fundus uteri, corpus uteri, cavum uteri, cervix uteri és csókol anyád Bözsi. Úgysem tanulmányozzuk közelről ápolói munkánk során.

3 megjegyzés:

SheWolf írta...

Figyelj, és van esélyed még rá, hogy bent maradj?

Tilia írta...

Ha elérem a 4,00 átlagot, akkor mindenképpen. De azért nagyon meg kell küzdeni.

SheWolf írta...

Hát akkor egyértelmű a feladat. Hajrá :)

Megjegyzés küldése