Üzemeltető: Blogger.
RSS

A vég

Múlt héten írtam Egészségtant. Zh a következő témákról szólt: drog, alkoholizmus, dohányzás. Akkor írtam Etikából is. Talán kezdeném a jó hírrel, hogy Etika hibátlan, méltán ötös. Egészségtan azonban, mivel a szerző nem járatos a témákban és egyáltalán nem mutat érdeklődést irántuk, hiába olvasta el a jegyzetet, halvány lila gőze sem volt bizonyos dolgokról, például alkoholizmus fokozatai és hogy ezek a fokozatok mi mindent csinálnak, főleg arányszámok. A drogos téma volt a legcifrább, ugyanis messzemenőkig kellett volna tudni, miféle szerek miféle kategóriákba tartoznak, milyen mennyiség milyen hatás, milyen összetétel, hogyan néz ki, hol lehet hozzájutni, stb. Nos én ezeket nem értem, nem látom az összefüggéseket, nem tudom követni. Meg bevallom, nem is érdekelnek az ilyen dolgok. Egyszóval Tilia Egészségtan zh-ja rendkívül siralmasra sikerült, amit egy nagy egyessel jutalmaztak. Egyébként a legjobb jegy a hármas volt. Rajtam kívül még 10 egyes lett a 32 fős osztályban és nyomatékosan kijelentette a tanár, hogy a zh-t nem lehet újraírni, nincs javítási lehetőség. Csakhogy ha valakinek félévkor valamiből egyese lesz, azt automatikusan kizárják a suliból és törlik a rendszerből. Ezért most baromi mérges vagyok és első gondolatom volt, hogy megyek az igazgatói irodába, de nem tettem mégsem, inkább ellógtam a többi órát. Itthon átgondoltam és az eredmény: hiába pofázok, attól nem lesz jobb. Ha egyszer nem lehet javítani. De komolyan. Hogy van ez? Ne már hogy nem értek valamit, nem tudom megírni és kicsapnak? Bassza meg, van egy csomó ötösöm. Ez az egy tárgy az, amit most az egyszer ha elszúrtam, már nem mehetek tovább? A többi minden más szart sem ér? Az egyetemen is volt mindig javítóvizsga. Ez meg csak egy kis hülye esti képzés.
Fogalmam sincs, mihez kezdjek. Nem hiszem el, hogy ennyi volt. Egy nyavalyás egyes miatt. És én mindezt egy három műszakos meló mellett csinálom (vagy most már csináltam). Nem értem. Meg hogyan mondjam meg a főnővérnek, hogy ez lett? Hogyan? Akkor már melóm sem lesz? :-(((

4 megjegyzés:

Álomtej írta...

Az úgy van, hogy van tanulmányi és vizsgaszabályzat, ami kimondja, hogy egy tárgy hány órában tanulódik, ennek hány százalékáról lehet hiányozni és ennek túllépése mit von maga után, milyen módon történik a számonkérés, hány KÖTELEZŐ javítási lehetőség van és mi az oka az évismétlésre kötelezésnek, illetve az eltanácsolásnak/kirúgásnak/hallgatói jogviszony megszűntetésének. Ezt keresd meg, olvasd el és ha egy ZH egyes nincs benne a kirúgási feltételekben, akkor menj az igazgatói irodába, ugyanis jogsértés áll fenn és a pofázástól igenis jobb lesz. Nagyon drukkolok! Ne add fel!

Tilia írta...

Az egyetemen soha nem volt ilyen cirkusz. Volt dékáni méltányosság is a nagyon bénáknak. Tehát asszem először a tanárt veszem elő, utána az igazgatót.

szaguldo kacaj írta...

Ez tényleg érdekes. Nem tudom elhinni, hogy ilyen létezik. Ez baromi nagy igazságtalanság lenne. Igenis járj utána és valahogy csikarj ki javítási lehetőséget. Az nem lehet, hogy itt és így legyen vége!

SheWolf írta...

Nem hiszem, hogy egy esti képzésen bárkinek is érdeke kirúgni az emberek egyharmadát! Csak egy hülye tanár, aki élvezi, hogy a diákok félnek. Ne higgy neki! :)

Megjegyzés küldése