Üzemeltető: Blogger.
RSS

Ex volt

Momó meg én 2009 július közepéig voltunk egy pár. Akkor ugyanis összepakolt és visszaköltözött a szüleihez Bp környéki városkába. Azért ment el, mert nem tudott beilleszkedni a munkahelyén, nem érezte ott jól magát és nem szerette egyáltalán. Pakolás közben nem szólt hozzám, nem lehetett vele beszélni semmit, baromi mérges volt. 1 héttel később magyarázta meg a helyzetet. Azóta néha találkoztunk, de már semmi különös. Egészen mostanáig. Igaz, nyáron együtt nyaraltunk, strandon voltunk meg gyógyfürdőben, de közben elárulta, hogy volt valami lány, akivel szintén strandolt és haza is vitte magához, együtt aludtak. Abban az ágyban, ahol mi régebben... A lány Momó ingét viselte, csókot váltottak az ágyban, beszélgettek, de állítólag semmi több, utána csak aludtak egyet és reggel Momó elvitte a lányt a vonathoz. 3 hete Momó itt volt nálam, együtt aludtunk meg nem csak aludtunk. Most hétvégén is itt volt Momó és most meg végképp nem aludtunk. Filmet néztünk (Az igéző), utána összebújtunk és addig addig, hogy azon vettem észre magam, hogy Momó meg én egy szerelmi aktus közepén tartunk éppen. Történt ez szombat este. Utána megtörtént vasárnap éjszaka is kétszer.
Tudnivaló, hogy Momó 2007 szeptember 11-én egy kirándulás alkalmával hivatalosan eljegyezte Kobak-ot. Ez az eljegyzés azóta nem bomlott fel, mert Kobak a mai napig reménykedik abban, hogy eljön az idő, amikor Momó nem látogatóba jön, hanem örökre itt marad, ahogy itt maradt tavaly (egy hónapig). Tegnap megkérdeztem a jövőről, mire nem ígért semmit, csak azt mondta, nagy hibát követett el nyáron, hogy más lánnyal volt, ostoba volt, sajnálja és ne haragudjak és hogy abban biztos lehetek, hogy soha többet nem fordul elő. Én mégis szeretném, ha újra itt lenne és itt maradna velem, de nem csak pár napra, hanem egy életre, ahogy megígérte, amikor megkért és a gyűrűt az ujjamra húzta.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése