Üzemeltető: Blogger.
RSS

A lázadás

Ma megírtuk a rettegett Megelőző orvostan zh-t. Rengeteget tanultam rá, elolvastam, kigyűjtöttem és kilistáztam a betegségeket, mint említettem volt. Mire ma a zh-ban: morbilli (kanyaró), varicella (bárányhimlő), tuberculosis (gümőkór), rubeola (rózsahimlő), parotitis epidemica (mumpsz), Lyme-kór... Na jól van gyerekek, én ezt nem csinálom! Komolyan most már! Nem is vettük még át ezeket. A gastro-os bajokat vettük, meg a légútit kezdtük el és arról volt szó, hogy abból csak a skarlát és a diftéria lesz. Mindent kivételt nélkül tudtam volna, ha kérdezi, de nem. Azt kérdezte, amit nem beszéltünk meg órán, még csak említés sem esett. Nos, miután mindenki a legjobb tudását beleadva valamit írkált meg karikázott (ugyanis teszt volt, meg egy kifejtős), nagyhangú osztálytársak közül kettő nem bírta tovább és szóvá tette a dolgot, hogy mégis mire véljük ezeket a kérdéseket az át nem vett anyagrészekből. Addig-addig, hogy elszabadult a pokol, hangos veszekedés vette kezdetét a tanárnő és a lázadó osztálytársak között. Mielőtt a tanár torkának estek volna, kimentek mindannyian (4 személy meg a tanár) és ott folytatták tovább a műsort. Végül aztán eldöntötték ezek a lányok, hogy az iskola igazgatónőjéhez fordulnak panasszal az igazukért az egész osztály érdekében és nevében. Természetesen jogos a haragjuk és a probléma is érthető, hiszen olyan anyagból kellene íratni zh-t, amit előzőleg a tanár órán lead. Én nem vagyok egy lázadó típus, ezért aztán tojom is le. A többiből úgyis négyes-ötös vagyok, tehát nem érdekel. Egyébként a múltkori koponya-gerinc-bordák anatómia zh eredményem négyes, mert os occipitale-t összetévesztettem a mellette lévőnek a latin nevével meg valamit nem fejtettem ki elég részletesen, mert éppen máshol járt az eszem. Mégpedig, hogy menjek már szabadságra egy kicsit pihenni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése