Üzemeltető: Blogger.
RSS

Alkalmas

Találtam végre egy üzemorvost, aki hajlandó volt ma nekem beírni az egészségügyi könyvbe, hogy "Egészségügyi szakmára alkalmas". Magammal vittem egy csomó ambuláns lapot, laboreredményt, röntgenleletet, szakorvosi véleményt, stb-t és ami a legjobban érdekelte volna, az nem volt nálam. Mindenképpen szerette volna átnézni az 1992-ben elszenvedett tonsillectomia operációm záróját és a fogműtétről írtat is. Az első szerintem vagy a háziorvosnál kallódik vagy anyum rakta el annak idején valahova. A másik meg véletlenül ott maradt a Szájseben egy kontroll vizsgálat alkalmával. Valami olyasmiket írt Cs.Zs benne, hogy "Arc szimmetrikus, nyak negatív. Bölcsességfogak eltávolítása miatt vettük fel osztályunkra, amiket a fenti időpontban altatásban eltávolítottunk."(vagy mifene) Aláírása s.k, bélyegző (Dr Cs...apjaneve Zs...keresztnév), alatta rezidens orvos. És ismét 90/60 Hgmm volt a vérnyomásom és a doktornőt ez meglepte és közölte, hogy "Ilyen vérnyomással biztosan nem lesz agyvérzése! (nahát, köszönöm szépen, ez felettébb hízelgő) És tetszik a karkötője!" (nekem is tetszik, különben nem viselném)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése