Üzemeltető: Blogger.
RSS

Lesz meló?

Ma lepótvizsgáztam mindenből. Fogalmam sem volt, hogy miket írok, de írtam.
Voltam a szociban, leadtam a táppénzes papírokat, felvettem az elmaradt vásárlási utalványokat és beszéltem a főnökkel. Főnővér megállapította, hogy jól lefogytam, megcsinálta a beosztásomat (végig délelőttbe), csütin bent lesz az üzemorvos és alkalmassági felülvizsgálatra kell mennem az orvosiba az összes zárókkal, mert 1 hónapnál több ideig voltam táppénzen. Az meg elolvassa, hogy "pananoid" "alkalmazkodási zavar" "krónikus pszichiátria" "suicid" stb. és mindjárt nem tart alkalmasnak és kirúgnak a szociból és nem is vesznek fel sehova az egészségügyben ezen szavak következtében a záróban.
Amikor a főnökhöz mentem, úton a folyosón odamentem agyban normális betegekhez és közülük csak 1 ismert fel. 3 nővérrel találkoztam és csak 1 állt velem szóba.
Valami baj mégis van velem, ha lecserél a vőlegényem egy útszéli szajhára, a szerencsétlen pasinak sem kellek, a betegek nem ismernek meg, a munkatársak leszarnak, a főnök felülvizsgálatra küld... 2011 január 1-én kezdődött... és a jelenben is tart.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Azért nem ismertek meg a betegek, mert valószínűleg nagyon lefogytál.

Megjegyzés küldése