Üzemeltető: Blogger.
RSS

A sok baj után...

H.B és A. hatalmaskodó játszmái, D. elbocsátása egy beteg kavarása miatt, egyéb veszekedések, kiborulások, vádaskodások, felesleges orvosi vizsgálatok után ma végre pihenek egy kicsit. Felhívtam a gáz-szolgáltatót horribilis összegű túlfizetéseim ügyében, hogy szíveskedjenek átállítani engem bejelentős állományba, mert azt szeretném kifizetni, ami használok és nem előre évek fogyasztását, ami valszeg sohasem realizálódik. Nos, a személy simán áttett és 1 héten belül visszautalják nekem azt a horribilis összeget amit túlfizettem és ezek után havonta jelentem az óraállást, leszámlázza, kifizetem és kabát. Ennyit az ártalánydíjról. Tényleg talány, hogy a nyavalyába fizettem én be azt a sokat. Kamu számlák? Nyerészkedtek rajtam? Mától ez nem lesz. Délután a szomszéddal lángost sütök, jó vele együtt sütni-főzni, rengeteget tanulunk egymástól és jól szórakozunk együtt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése