Üzemeltető: Blogger.
RSS

Nem veszett el

Nem tűntem el, csak a hétvégén meglehetősen sok elfoglaltságom volt. Kezdődött pénteken bizonyos barátnőnél 3 óra hossza eszmecsere a nyaralásokról, a melóról meg minden másról. Szombaton elkezdtem a festést, vasárnap folytattam. Közben bevásároltam anyummal és Cs-val. Tegnap hétfőn elkezdtem az 5 délutánt a munkahelyen és arra mentem be tegnap, hogy munkatársam J.A apukája fél 1-kor exitált, rohamkocsi kiérkezett, 2-szer próbálták visszahozni, végül feladták. Utána egy másik munkatársam H.M élettársát mentő SBO-ra szállította, később egyedül maradtam a harmadikon, mindnek egyszerre volt baja, "nővérke, ez fáj, az fáj..." Közben jött a halottszállító J.A apujáért... Vacsora után hasmenés következtében teljes ágyhúzások az emeleten. Fél 8-kor Momó hívott, hogy valamilyen szerszám elvágta a lábát és nem tud állni. Akkor aztán végképp megtelt a puttony.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése