Üzemeltető: Blogger.
RSS

Hőség

Egész héten délutános voltam a harmadikon. A földszinten a legkellemesebb a légkör, mert ahogy megyek felfelé egyre fokozódik a fülledtség. Mindenki issza a vizet literszámra, betegek és nővérek, a portás is meg mindenki és mégsem lehet bírni szuflával. A nővérszobákban van klíma, az osztályokon nincs. Izzadunk mint a ló, naponta tiszta uniformist vettem fel és haza kellett hoznom a hétvégére az összeset kimosni, mert csak 5 garnitúra (felső + nadrág) van. Köpenyt meg hiába adnak, nem hordom, szeptemberben is leadtam amiket kaptam, helyette kértem a főnővérnél nadrág-ing kombináció rendelkezésemre bocsátását. 
Otthon viszont nem okoz gondot a meleg, lugas van az udvaron és vásároltam hawaii-mintás napernyőt talppal, hozzá fehér műanyag kerti bútort. A házban jó a szigetelést, nem engedi be a meleget.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése