Üzemeltető: Blogger.
RSS

Olvas

Miután kaptam egy jónéhány életvezetési tankönyvet, elolvastam egyet "Dobd a lúzert és találd meg az igazit". Szép, színes, de hasznos információt nem találtam benne és nem lettem okosabb. Kánya Kata színművésznő Társtaláló-ja inkább azt mondja meg, hogy az emberek miért és hogyan nem találnak társat, valamint miért keres az ember társat. Ott hagytam abba, hogy miről ismerhető fel az igazi. Nekem kilátásban sincs semmi, tehát most nem aktuális a dolog, mert lehetőségem sincs éppen felismerni az igazit. Tovább olvasom, ha lesz(nek) jelölt(ek). Most éppen a Hogyan legyünk boldogok? az olvasnivalóm, minden nap olvasom, de valahogy nálam nem működnek azok a technikák, amiket a szerző javasol. Ha érdekelne titeket, miket olvasok, szívesen írok rövid olvasónapló-bejegyzéseket. De csak ha legalább 1 személy jelzi, hogy nyitott az ilyen beszámolókra.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Miután már évek óta, én is olvasgatok, és tanulok is belőlük,örülök az olvasónaplódnak, mivel mindig tanulhatunk új dolgokat. :)

Gracchus írta...

Szia!
Engem érdekel, hogy milyen könyveket olvasol, és azok milyen hatással vannak rád. Szívesen elolvasom, ha ezekről írsz.
Üdv:-)

Tilia írta...

Első ilyen olvasónapló a Hogyan legyünk boldogok-ból készül majd. A felénél tartok a könyvnek, tehát még egy kis türelmet kérnék.

Megjegyzés küldése