Üzemeltető: Blogger.
RSS

Rosszak

Momó rossz. De sok mindenki szerint Momó a jó és én vagyok a rossz. Igazuk van. Ha én lennék a jó, akkor nem én kapnék mindig büntetést. Momót állandóan jutalmazza az élet azért amit velem tett. Mióta Momó elbánt velem meg az élet is, azóta mindenki Momópárti és mindenki bánt engem. Hazudnak és átvernek. Voltak barátaim a munkahelyen, de olyanok lettek mint Momó. Azt hazudják, hogy szeretnek és a legjobbat érdemlem és segíteni szeretnének. Volt egy beteg barátom, egy mama, akivel együtt tévéztünk este, beszélgettem vele, segítettem neki megszabadulni a prasnya szobatársaitól azzal, hogy átköltözhetett egy tiszta szobába tiszta beteghez. Már nem szeretem őt, nem beszélgetek vele és nem megyek be hozzá tévézni, mert ő is olyan lett mint Momó. Anyumék is olyanok lettek mint Momó. És itt is vannak olyan olvasók, akik olyanok lettek mint Momó. Én csak nem értem, miért hazudik nekem mindenki. Miért akarják elhitetni velem, hogy szeretnek, ha maguk is tudják hogy ez nem igaz? Engem nem lehet szeretni, mindenki tudja és mégis hazudnak. De miért? Attól félek legjobban, hogy valami rosszat fognak csinálni, olyasmit amit Momó. Úgy félek mindenkitől. Miért akar mindenki bántani?

5 megjegyzés:

perenne írta...

Mielőtt egy litániát írnék ide Neked (amit magamat ismerve azért nem fogsz megúszni), ajánlom figyelmedbe az alábbi linket. Momo nem a világ, hogy mert ő mást választott, az azt jelentse, nem vagy szerethető. Az hogy egy ember nem szeret, vagy nem szeret annyira, amennyire Te szeretnéd, az még nem jelenti azt, hogy azért nem szeret, mert Téged nem is lehet szeretni.
http://orokno.freeblog.hu/archives/2011/10/21/Szeresd_felebartodat_mint_tenmagadat/

Unknown írta...

Miért ne lehetne Téged szeretni? Egy aranyos, érzékeny, jó humorú leányzó vagy. Ne is gondolj ilyesmikre. Nem veled van a baj, hanem Momóval. Azokkal az emberekkel beszélgess, akikkel jól érzed magad.A többivel ne foglalkozz.Igenis lehet Téged szeretni, én is szeretlek, és ebben tudom, hogy nem vagyok egyedül, pedig nem is találkoztunk személyesen, csak olvaslak.:)

Péterné írta...

Tilia!Te tényleg azt hiszed, hogy rosszat akarok Neked és félsz tőlem?

Tilia írta...

Momó szeretete, gesztusai és ajándékai mind hazugságok voltak, de csak akkor jöttem rá amikor baj lett. Ezért gyanakszom mindenkire. Nem akarok még egyszer ugyanabba a helyzetbe kerülni.

perenne írta...

Tilia: Bocsáss meg, de nem is fogsz. Végigretteged az életed a "senkiföldjén". Miért lenne mindenki Momo? Ahhoz viszont fel kell nőnöd, hogy kapcsolatok születnek és elmúlnak, nincs garancia a holtomiglan, holtodiglanra. (De az sem kizárt.)Viszont még a rosszabb verziómban is ezerszer több boldogság van, mint a tiédben. Ráadásul így minden emberi kapcsolatodat szétvernéd, nem csak a párkapcsolatokat. És ez sokkal rosszabb. Első lépésként tessék valamelyik este besétálni a nénihez. Próbáld meg. Nem ő változott, hanem Te.

Megjegyzés küldése