Üzemeltető: Blogger.
RSS

Társas

Egy csomó dolog van amit egyedül nem lehet. Egyedül nem lehet gyereked. Egyedül ha utazol, furán néznek rád, hogy egyedül túrázol, egyedül ebédelsz a hotel éttermében, meg már alapban hogy egyedül veszed ki a szobát egy ággyal egy személyre (mondjuk nem is biztos hogy van 1 ágyas szoba). Ha egyedül mész moziba vagy színházba vagy hangversenyre, az szintén fura a többi ember számára. És még egy csomó más helyzet, amikor társsal kell lenni. Ezért nekem ki kell hagynom az ilyen szórakozásokat, mióta megvert az Isten és egyedül maradtam végképp.

3 megjegyzés:

MM írta...

Tilia, én sokat voltam/vagyok egyedül, és járok moziba, étterembe és kirándulni is egyedül, semmi bajom nincs ezzel. Nem annyira az számít, hogy egyedül vagy-e vagy kettesben, hanem az, hogy hogy érzed magad a saját bőrödben. Most rosszul érzed magad a saját bőrödben, ez teljességgel érthető. De ez még változhat később.

ada írta...

Szia!
Sokszor akartam már kommentelni, de mindig meggondoltam magam, mert saját tapasztalatból tudom, hogy szar helyzetben mások tanácsa igazából semmit sem ér :o/
Viszont szerintem próbálj figyelni arra, hogy objektív maradj, bár ez tényleg nehéz (viszont segít). NEM a többi ember tartja ezt furának. TE gondolod azt, hogy ők ezt furának tartják. Az ember amúgyis hajlamos azt gondolni, hogy mindig mindenki vele foglalkozik, pedig dehogyis, legtöbbször észre sem vesznek bennünket mások, és ha igen, sem érdekli őket, hogy mit csinálunk :o)
Amúgy én pl simán elutaztam egyedül Franciaországba egy hétre, és rendszeresen csinálok egynapos túrákat is. Bármikor beülök valahová enni magamban, könyvvel a kezemben, és sokat járok hangversenyekre is, sőt, már moziban is voltam egyedül (bár színházban valóban nem, de csak azért, mert utálom a színházat, társasággal se mennék). Rendszeresen alszom diákszállókban, (igenis vannak egyágyas szobák :o)) ahol rengeteg egyedül utazgató emberrel találkozom. Egyikük sem érzi magát kínosan és nem is viselkedik úgy a többiekkel, hogy azok kínosan érezék magukat. Egy ismerősöm (egy börtönlelkész lány) minden nyáron elmegy egyedül nyaralni egy-két hétre, mert úgy érzi, így tud csak rendesen kikapcsolni.
Tehát egyáltalán nem vagy kizárva ezekből a programokból, és senki nem gondol rólad rosszat vagy néz rád furán. Megértem, hogy mondjuk nem találod ugyanolyan kellemesnek ezeket a dolgokat egyedül, mint társaságban, és ezért nem vállalod őket, vagy bizonytalannak érzed magad; de mások nem zárnak ki téged semmiből, hidd el. Szóval ha csak ez tart vissza, szerintem simán menj oda és csináld azt, amihez kedved van, hidd el, mások észre sem fogják venni.
Szóval hajrá.

perenne írta...

Végképp? Hát elég sokáig, de csak mert Te így gondolod. (Bagoly mondja, mert nekem is évekbe telt rájönni, milyen jól is jártam.)

Megjegyzés küldése