Üzemeltető: Blogger.
RSS

Közkívánatra

Drága Feleim avagy Testvéreim az Úrban!

Abban a hitben kezdtem el a Nővérsulit, hogy az nem az Orvostudományi Egyetem, de tévedtem. Egy ilyen felső kategóriás szakápoló nem ám akármilyen tudással kell, hogy rendelkezzen. Nincs olyan, hogy kicsit tudom. Á nem. Tutira kell menni. Tünetek alapján elsőre be kell azonosítani az összes betegségeket, ismerni ellenszereit, gyógymódjait, akkor is ha nincs. Tehát piszok szemétség. Maradnom kellett volna a tanári pályánál, ha már lenyomtam egy Bölcsészettudományi Egyetemet.
Vége a szavazásnak. A Tojom le!-tábor a 14%-ával alul maradt a Lássuk!-ra voksolók 81%-ával szemben, 5% tartózkodás mellett. Ezért most mindenki örömére vagy bánatára íme a lista a Foximaxi Képző első félévében elért eredményekről.


Tehát Tilia így bénázta végig az első félévet a Foximaxi Suliban egy háromműszakos meló mellett. Jobban is teljesíthetett volna, de sajnos kicsit lazára vette a dolgot. Irgum-burgum vaslapát!

A folytatásban…
Kacaj kérésére közzététetik hamarosan a megírt, de félretett 2 rendkívül érdekes és tanulságos anatómiai és orvostudományi eposz, a Demencia és a Torok mélyén. Valamint előkészületben a korábban már emlegetett elkerülhetetlen védőoltás ihlette harmadik hasonlóan sokat ígérő még cím nélküli élettani fejtegetés. Az Uvula azóta is toronymagasan vezeti a legolvasottabb bejegyzések ranglistáját. Pff. Mert a tudományos bohóckodásból sosem elég.

4 megjegyzés:

kai írta...

3 műszak melllett... hát ez nem semmi! Sztem büszke lehetsz magadra :) nekem kevés ilyen jó átlagom van :D

Tilia írta...

Köszönöm szépen! Van egy laboráns csaj, aki 4,9-es átlagával az osztályelső. Mindent tud.

Unknown írta...

Szép az eredményeid, ezek nehéz tárgyak,az Anatómiával az élen, és nem beszéltem még a Latinról,gratulálok!:)

Unknown írta...

Ez tényleg szép teljesítmény. Ne keseredj el! Az én eddigi átlagom 4,375, pedig csak egy műszakban dolgozom/tam. :( Úgyhogy hajrá! Így tovább! Nehogy abbahagyd!

Megjegyzés küldése