Üzemeltető: Blogger.
RSS

Értelmetlen

Nem jósolok hosszú életet ennek a blognak. Már nincsenek jó ötleteim mint az elején voltak. Igaz már az életem sem olyan mint tavaly volt. December óta valami nagyon nem oké. Nem történik velem semmi említésre méltó. Amiket írok, az is mind csupa nyirmogás. Nincsenek vicces élményeim, nem tudok tudományosan okfejteni, sem valami hasznosat javasolni. Írtam a héten 2 betegséges fejtegetést, de nem tettem közzé, mert csak félig a sajátom, másrészt úgy hatna mint valami orvosi szaktanácsadás vagy egy egészségügyi szaklap, pedig nem annak készült. Azért is gondolom, hogy nem lesz már értelme írni ezt a naplót, mert lehet hogy Tilia hamarosan feladja a küzdelmet, nem kalandozik tovább az egészségügyben, másfelé próbálkozik majd. Persze az egészségügy klassz dolog. Lenne, ha nem néznék hülyének egymást a benne részt vevők (betegek-orvosok-nővérek-betegszállítók-stb). Erről is lenne mit írnom, de nem teszem, mert nem akarok megbántani senkit. Ezért nincs az utóbbi időben normális bejegyzés. Sajnálom.

4 megjegyzés:

SheWolf írta...

Tedd ki az idézetet, amit nekem küldtél, az jó :)

Úgy látszik mostanában valami globális írói válság járvány terjed, őrlődünk közte és a blogfüggőség között, de majd jön a tavasz és megfertőz minket sziporkákkal, még az orrunkból is azok folynak majd! :)

Tilia írta...

Nem lenne jó ötlet közzétenni, mert azzal a latin-nyelvtudásomat fitogtatnám. Ezért nem tettem közzé a betegség-okfejtős post-okat sem.

SheWolf írta...

Nem tudtam, hogy a műveltség büntetendő cselekmény... Nem értem, mért baj, ha tudsz latinul... ??

szaguldo kacaj írta...

Tegyél csak közzé mindent. Aki nem akarja, nem olvassa el. Azzal meg szerintem nem sértesz meg senkit, ha leírod a véleményedet. Akinek nem inge, ne vegye magára. Kész. Én szeretném elolvasni, pedig most készülök az egészségügybe...

Megjegyzés küldése