Üzemeltető: Blogger.
RSS

Szünet vége

Több mint egy hete kezdődött a szünet. Megint. Nem akartam, de sajnos nem tehettem mást, ugyanis nem volt lehetőségem írni, mert elutaztam. Elmentem Bp-re, utána meg itt volt Momó, meg ma suliban is voltam. Tehát mivel telt ez a több mint egy hét.
Sikerült végre megcsinálnom a felhős-kismamás szórólapot. Mindenféle marhaságokat kitaláltam, rajzoltam kávésbögrét, monitort, felhőt, gyümölcsöket, cipőt, ruhát, répát, vizes üveget, stb. és kaptam rá egy négyest. Megírtam a jog zh-t, de eredménye még nincs.
Megírtam egészségtan zh-t hármasra.
Megelőző orvostanon alaposan megalázott minket az oktató újfent. Elkezdte magyarázni, hogy az ő osztálya, most másodéves testvérosztályunk (ugyanazt tanulják, csak ők már másodikosok), hogyan áll mostanság tanulmányilag. Nos, ők annak idején 40-en kezdték a sulit elsőben, most 25-en vannak és éppen bukásra áll 5. Tiliáék 36-an kezdték, 3 kimaradt útközben, most meg éppen 4 áll bukásra Megelőző orvostanból, 1 anatómiából, 2 latinból és ők javító vizsgára mennek januárban.
Utána Tilia elhúzott Bp-re, ezúttal is volt egy hülye kalandja a vonaton, miszerint Tilia előkapta a hátizsákjából az Ápolási diagnózisok című tankönyvet és azt tanulmányozta. Mire a kaller meglátta és mikor Tilia menetjegyét ellenőrizte, megkérdezte, miért nem kedvezményes jegyet vált egy diák. Tilia suliba jár, de nincs diákigazolványa, mert hiába igényelte meg már 3 hónapja, még mindig nem csinálták meg, tehát nem tud kedvezményesen utazni. A másik meg, hogy Tilia nem az orvosira jár, ahogy azt a kaller elképzeli, mert már legyűrt egy egyetemet és az a bölcsészettudomány volt. Hháá. (Sokra is ment vele. Bhh..)
Miután Tilia túlélte a félreértést a vonaton, megérkezett Nyugati Pu-ra, ahol végképp nem bírta tovább, átment a közeli Center-be, hogy elmegy kétbetűs kitérőre vizeletürítés céljára, de sajnos az első szinten éppen takarították a mosdót. A második szinten dugig volt, végül a harmadik szinten volt egy szabad kishelyiség.
Később találkozott Álomtej doktornővel, körbejárták a karácsonyi vásárt és környékét kétszer, utána Álomtej a főnöke telefonhívására visszament az orvosi rendelőbe leváltani a főnökét, Tilia meg elbattyogott a metróhoz és meglátogatta Momót. Ott maradt Momónál és péntek este ketten hazajöttek Tiliához.
Ma Momó visszament Bp-re, holnaptól dolgozik. Tilia suliba ment, de nagyon nem volt már kedve hozzá.
Ezek történtek azóta, hogy megállt az élet a blogon. Ezen a héten a mai naptól Tilia nagyon szomorkodik, mert fél, hogy januártól lesz-e tovább munkahelye a szociban és fél, hogy mi lesz vele a suliban a 4 egész tudomisén átlagával.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése