Üzemeltető: Blogger.
RSS

A közeljövőben

Reggel óta esik az eső. Az eső. December 1. van és nincs hó, semmi hójel, egy hangyányi sem, ami arra utalna, hogy tél van. Eső van egyfolytában kora reggel óta és nem áll el. Északabbra meg hóban járnak bokáig. 2 hét múlva ne essen itt hó, mert elutazok.
Hétvégén reggeles leszek a szociban. Előre tudom, hogy valami gagyi ebéd lesz megint. Jövő héten meg éjszakába megyek, ismét lesz éjjeli őrjárat, jó társam lesz. Karácsonykor és két ünnep közt meg végig délutánba nyomom, tehát összesen decemberben 4 délelőtt lesz, ami azt jelenti hogy 4 napi kaját kell befizetnem és több lesz a műszakpótlék a sok délután-éjszaka következtében. Yipp!
A suli félév december 22-vel véget ér, utána legközelebb január 17-én kell menni. Suli második félévben gyakorlat is lesz és a héten megmondták a gyakorlati helyet. Nagyon nem örültünk a hírnek, mert a város meg a megye meg az egész ország legborzadályosabb klinikai részlegén kell letölteni a gyakorlatot, ami inkább büntetés lesz. Nem akarok oda menni! Neurológia Klinika Cerebrovascularis Osztály a negyedik emeleten. Ez a részleg nagyon szépen fel van újítva, tiszta, modern felszerelések vannak, szobák ízlésesen berendezve. Igen ám, de az összes nővér tiszta idegzsába, az összes doktor utálatos és flegma. És ami a legnagyobb problémát okozza, hogy meló az van bőven. A szoci ebből a szempontból egy tökéletes munkahely, mert vegyes az összetétel. Ott meg 100 agyvérzett beteget kell ellátni naponta. 100-at. Agyvérzetteket, akiknek a fél oldaluk béna vagy nem tudnak beszélni, nincs elég beteghordó. Ó, Istenem, könyörülj már rajtam csak egyszer! Mért kell nekem hülyét kapni, ahhoz hogy e-kategóriás nővér lehessek? Nálunk a szociban legalább segítünk egymásnak és segít a beteg is, és agyvérzett van összesen 12 a 153-ból. A többi vagy fentjárós, vagy izületes, vagy szívbeteg, vagy incontinens vagy időskori demenciában szenved vagy egyszerűen csak öreg és gyenge. 12 agyvérzettel elvagyok, mert minden emeleten csak 4 van. Neuro-n meg 100 van és van rájuk 2 nővér a női folyosón és 2 nővér a férfiaknál. Ó, borzalom. Nem megyek oda. Tegyenek máshova. Belgyógy-ra vagy Traumára vagy Fül-orr-gégére inkább. Nekem ez nem fog menni.
Hétfőn voltam a Szemklinikában, hogy vizsgálják már ki mi van, hogy elfárad a szemem és fejfájás kezdődik tőle. Nos, kivizsgálták és odamondogattak, hogy mért nem használtam a szemüveget, ha egyszer már évek óta kellene. Most még rosszabb lett és másikat kell csináltatni, amit most már legyek szíves kiváltani és viselni, ha jót akarok magamnak. A szemklinikában találkoztam egy ismerőssel, évfolyamtárs az egyetemről, ő éves kontrollon volt vagy min és megvártam. Utána eljött velem bizonyos általa kedvelt optikába és segített nekem megfelelő keretet választani. Ő már az egyetemen is szemüveges volt és állandóan hordja. Nekem nem kell állandóan, mert csak távolra nem látok jól. Olvasásnál nem kell viselnem. Már csinálják a szemcsit és pénteken kell érte mennem. Nem lesz könnyű hozzászokni. Nagyon fogom szégyellni magam miatta az biztos meg fura lesz, de lényeg hogy látok vele és nem romlik le még jobban a szemem. Néhány ismerősömnek és barátomnak már megemlítettem és mind azt mondták, hogy szarjam le mit szólnak mások, lényeg hogy lássak és akinek nem tetszik az bekaphatja.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése