Üzemeltető: Blogger.
RSS

Nyaralás helyett

Ma este elviszem a szomszéd csajt valahova. Tavaly is hívtam, de későn szóltam és már előzőleg betervezett mást. Nagyon sajnálta és mérges volt magára, de idén a mai napon magammal viszem a szabadtérire kedvenc operájára. Tegnap délután már nagyon lelkes volt, alig bírt magával. A férje fog értünk jönni valamikor éjfél után, odafelé busszal megyünk és bízunk benne, hogy nem lesz eső. A hétvégén itt lesz Momó, aki ma dolgozik, holnap is dolgozik, utána jön és kedd reggelig marad. Augusztusra az 1 hetes vakációmra tervbe vettem, hogy vásárolok egy elemeiből összeszerelhető szekrényt olcsón és valami használható szőnyeget. A régi szekrényt kivitetem a bányába, vagy odaadom a szomszédnak szerszámok tárolására. 1 hét alatt kifestem a szobát, lerakom az új padlószőnyeget (az ágy alá nem), összeállítom az elemes szekrényt, képeket a falra, új függönyt (ami már megvan 2 hónapja) és a nagyszoba újjászületik. Lehet, hogy egy kicsit átrendezem majd, amihez keresek valami javaslatot a neten Hogyan Feng Shui-zd be a szobádat címszóval.

2 megjegyzés:

Morgó malac írta...

Egy hétre tervezted be mindezt megcsinálni?
Hol van itt a pihenés meg szabadaság akkor?

Tilia írta...

Egy hét alatt simán kifestek és összepakolok, és a többit nem tudom...

Megjegyzés küldése