Üzemeltető: Blogger.
RSS

Ismét blogol

Először is szeretném megköszönni mindenkinek a türelmet és hogy vártatok rám, meg hogy továbbra is olvastok engem. Köszönöm azoknak, akik a saját blogjukon kilinkeltek engem, a rendszeres olvasóknak a rendszeres olvasást és Kedves Morgó Malac üdv a klubban, bízom benne, hogy kedvedre való lesz majd olvasni engem. 
Végre sikerült kipihennem a sok melót, összeszedtem magam. Nincs akkora hajtás és nem annyira betegek a nálunk élő idős emberek. Köszönhető ez a rengeteg törődésnek amit mi elkövetünk a szoci otthonban, a sok kezelés, kötözés stb. stb.  A közeli gyógyfürdőben is voltam, termálmedencében, pezsgőfürdőben, szaunában kiizzadtam a sok mérget, amit sikerült összeszednem az utóbbi időben. Otthon beáztattam a lábamat majdnem forró vízben, fürdősóval, utána lábápoló szerszámaimmal kezelésbe vettem: eltávolítottam a rinocérosz részeket, levágtam a körmöket, megreszelgettem a talpakat és végül bekenegettem citromos-gyógynövényes kencével és újjászületett. 
A melóban meg a múlt héten azonnali hatállyal elküldtek a cégtől egy közcélú takarítónőt lopás gyanújával, de az esetről hallgat a ház, tehát senki nem tud biztosat, mi is történt valójában. Topit mégsem helyezték át, ahogy tervezték, mert időközben nővérhiány lépett fel nálunk a házban, ugyanis H.M az első emeleten megcsúszott, lezuhant a lépcsőfordulóba és miszlikbe törte a könyökét, B.É (akinek a Jenő nevű kiskutyája van és a jó múltkor csontokat gyűjtöttem neki) meg cardiovascularis problémái miatt ismét gyengélkedik. Közben elkészült az augusztusi beosztás, megkaptam a kívánt fizetett szabadságot 3 napra (ez nagy előny, ugyanis eddig sose adta meg) és mehetek nyaralni Momóval, a többi sok-sok délután, kevés délelőtt, pihenőnapok arányosan elosztva.

1 megjegyzés:

SheWolf írta...

Akkor jól alakulnak a dolgok :)
(A kolleganőd karja viszont, remélem, rendbejön hamar.)

Megjegyzés küldése