Üzemeltető: Blogger.
RSS

Hátizsák

Az utóbbi időben egyfolytában az elsőn vagyok, most zsinórban a negyedik nap és még megyek holnap és holnapután is. Jó társakkal voltam és vagyok mostanában, a csapat is elég oké a házban, de iszonyatosan sok a meló. Sorra halnak és helyettük sorra jönnek a démensek, legutóbb egy Borderline-kóros asszonyka, akitől minden éles és szúrós tárgyat távol kell tartani, mert kárt tesz magában, mellesleg össze-vissza beszél marhaságokat, mondhatni zagyvál, néha tökjó a kedve, néha szarul van, eltéved a folyosókon, ezért leginkább ki sem megy a szobájából a jobb pillanataiban. Kaptam ma fizetést, reggeliosztásnál jött az sms, meló után anyummal mászkáltunk a városban, vásároltam egy hátizsákot, ami nagyon tuti, de sajnos meg kellett küzdenem érte, ugyanis a boltban csak készpénzzel lehet fizetni, mert nincs egy nyavalyás terminál, ahol lehúzhatná a kártyát, ezért aztán félrerakattam a hátizsákot, elsétáltam a két háztömbnyire lévő automatához, ami kidobott magából egy kerek címletet, vissza a boltba és a kedves pénztárosnő nem tudott visszaadni, várni kellett, hogy valamelyik későbbi vásárló adjon aprót... mindezt egy kibaszott szaros hátizsák miatt. Jó ég! De végül az enyém lett a hátizsák és hazajöhetett velem. Anyum magának mindenféle apróságokat és kajákat vásárolt. 
Tudnivaló, hogy én nem lakom anyuméknál, mert 7 évvel ezelőtt a nagymamámhoz költöztem, mert idős és gyenge volt, vigyáztam rá és segítettem neki. Később megörököltem a házat tőle és azóta nem költöztem el (és nem is akarok). A tesóm Cs. anyummal lakik és ő meg azt örökli meg (csak tippelek).
Borzasztó ez a hőség, alig lehet bírni és egyfolytában melózok. Augusztusra kértem pár nap fizetett szabadságot és nyaralni megyek Momóval. Minden ki van találva (de Momó még nem tudja, csak hogy szabadságot kell kivennie arra az időszakra). Momó egy pasi, 4 éve és 8 hónapja ismerem, nem lakunk együtt, ritkán találkozunk (általában kéthetente pár napig van a városban). Tavaly 1 hónapig nálam lakott, de nem vált be az új munkahelye, nem volt türelme sem hozzá és visszaköltözött oda, ahonnan jött. Mostanában ismét kilátásba helyezte az ideköltözést, de nem reménykedem (hátha ismét nem lesz türelme az új melóhoz). Egyébként egyéni vállalkozó.

2 megjegyzés:

B. írta...

Húú, ebből a bejegyzésből sok mindent megtudtam rólad. Ennek örülök. :) A hátizsákot pedig használd egészséggel.

Tilia írta...

Köszi szépen.

Megjegyzés küldése