Üzemeltető: Blogger.
RSS

Klinika

Először is szeretném üdvözölni Juditot rendszeres olvasóim körében. Tehát, Kedves Judit, Isten hozott nálam! 
Ma ismét betegkísérő voltam. Bőrklinikára vittem kontrollra egy démens nénit, aki a cég lábápoló alkalmazottja által került bajba. Ugyanis valamit elbénázott mert a néni 2-es ujja mindkét lábán a kétszeresére dagadt és meleg, kemény tapintású vörös képlet volt rajta észlelhető. Gyulladt seb felülfertőződés. 10-re volt időpontunk, de fél 1-kor jutottunk be. Bekopogtam, kérdeztem, válasz: "A betegellátás nem érkezési sorrendben történik, akkor sem ha betegszállítóval jöttek, az időpont tájékoztató jellegű!" Nos, legközelebb tájékoztasd időponttal a drága jó nénikédet, ha látod, hogy sürgős az eset, te vasalt orrú vén szipirtyó! Gondoltam magamban mindezt és türelmesen várakoztunk tovább, az orvos viszont normális volt. Az előbbi idősebb nővér többet nem került elő ottlétünk alatt. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése